Spelrum
Giraffen | 41 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 30 |
Inloggade | 72 |
Mobilspel
Pågående | 21 022 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Kollo88 | 2007-08-18 12:06 | |
Statistik för enskild match Sökte på statistik i den här kategorin och fick rätt många träffar. Orkade inte gå igenom alla för att se om min fråga redan fanns besvarad men tydligen finns det intresse. Undrar om man kan få in mer statistik för enskilda matcher där man kan jämföra sig själv med motståndaren. Typ den man kan se i fotbollsmatcher där man jämför hörnor, skott på mål, etc. mellan lagen. Kan tänkas komma som ett val i slutet av matchen om man vill se den. Exempel: - Medelpoäng per lagt ord - Poängställning som funktion av omgång i matchen (plottad i graf) - Medellängd (antal brickor) av orden - Antal brickor som har bytts bort - Antal lagda vokaler resp. konsonanter - Totalt antal lagda brickor - Medelpoäng per lagd bricka - Antal tagna bonusrutor Ja ni förstår nog. Såg att ni får in rätt mycket förslag men jag ville bara trycka på nöjet av att granska statistik. | ||
Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2007-08-18 15:18 | |
Jag brukar kopiera matchens chat/drag-text och analysera manuellt i vissa matcher i efterhand. :) Fungerar även i spionera-läget. Men visst, det skulle vara mysigt att ha en analysfunktion som man trycker på vid slutet av matchen. Däremot tror jag inte det är nåt man bör lagra i databasen över statistik. | ||
Kollo88 | 2007-08-18 15:49 | |
Håller med. Behöver bara visas upp sen får man spara det själv om man vill. | ||
Mimikryp | 2007-08-19 01:19 | |
Låter som en intressant idé. :-) Värdelöst vetande som är kul just den minuten bara. :-) | ||
sakoline | 2007-08-19 15:11 | |
Kanske svårt att fixa? | ||
oeronbarn - Ej medlem längre | 2007-08-20 15:56 | |
kan man få en funktion för bollinnehav så blir jag nöjd. | ||