Spelrum
Giraffen | 41 |
Krokodilen | 1 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 34 |
Inloggade | 76 |
Mobilspel
Pågående | 21 099 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
linkan3 | 2007-08-19 19:34 | |
vad ska jag göra? när jag startar ett spel så kan jag inte välja vilken bokstav jag vill från min rad att lägga ut, utan måste ta dom i ordning som dom ligger, varför är det så? och vad ska jag göra för att få bort det? | ||
illiterate - Ej medlem längre | 2007-08-19 19:40 | |
Klicka på en bokstav, håll inne musknappen, och dra sedan muspekaren till en ledig ruta på spelplanen utan att släppa musknappen. Du bör då observera att spelbrickan följer med muspekaren, som genom magi! När du med muspekaren når en ledig ruta där du vill placera bokstaven, släpp då försiktigt musknappen, och du bör se att brickan helt sonika "lossnar" från muspekaren och fastnar på den tidigare lediga rutan. Upprepa detta förfarande för varje bokstav du vill placera. | ||
Nemi | 2007-08-20 17:19 | |
linkan3:Vad får du för svar från betapet? "Brickorna ligger inte i ordning"? Det meddelandet betyder att det du har lagt på spelplanen inte är i en rät linje och/eller att någon annan bricka råkat hamna på spelplanen fast den inte ska det. Dubbelkolla sådant innan du trycker på "lägg". Du behöver inte lägga brickorna så som de är placerade i "brickstället" utan du ska lägga brickorna i en rak linje lodrätt eller vågrät på planen. /Nemi | ||