Spelrum
Giraffen | 52 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 1 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 27 |
Inloggade | 82 |
Mobilspel
Pågående | 21 081 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
IckeSacka - Ej medlem längre | 2007-08-20 18:28 | |
Ledigt nick? För ett tag sedan lade jag in en person bland mina kompisar. Personen hade då en mängd avbrutna matcher och jag ville bara se om han skulle fortsätta på samma sätt. I dag sökte jag den personen genom att skriva hans nick och fick veta att han avslutat sitt konto eller blivit avstängd. Men när jag i stället klickade på nicket på min kompislista kom jag till vad som högst troligt är samma person. Är det så att direkt en spelare blir avstängd eller avslutar kontot så blir det nicket ledigt? | ||
odin - Administratör | 2007-08-20 18:41 | |
nope, personen kanske blivit aktiverad igen | ||
IckeSacka - Ej medlem längre | 2007-08-20 18:50 | |
Fast nollställs personens rating då? Så att den får behålla sitt gamla nick men får börja om från början? | ||
skåldå - Ej medlem längre | 2007-08-21 18:02 | |
kanske skiljer på ett enkelt _ eller mellanrum som inte syns vid första ögonblick? | ||
IckeSacka - Ej medlem längre | 2007-08-21 18:32 | |
Nej, det gör det inte. För saken är ju den att jag hade personen på min kompislista och om jag trycker på nicket där kommer jag till samma person men som numer bara har spelat ett fåtal matcher och inte länge har 251 avbrutna. (se annan tråd) | ||
IckeSacka - Ej medlem längre | 2007-08-21 18:36 | |
Äsch, det är nog mitt fel. Jag matade nog in fel namn när jag la honom på kompislistan. Den där som hade så många avbrutna är i alla fall puts väck. Ber om ursäkt. | ||
Jesper M | 2007-08-22 00:16 | |
hur lång tid tar det innan ett nick blir ledigt då? har försökt byta namn till Jesper, men det står att det är upptaget fastän det inte finns nån som använder det. | ||