Spelrum
Giraffen | 52 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 1 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 29 |
Inloggade | 84 |
Mobilspel
Pågående | 21 081 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
MaxellA - Ej medlem längre | 2007-08-22 15:04 | |
Gömda övervakare? Jag blev av en spelare kallad både bög, rasist, runkare och jag vet inte allt. Jag fick uppmaningen att anmäla det hela till en övervakare liksom det faktum att den här spelaren har som taktik att inte lägga något (han spelar obegräsat) när han är i underläge och tvinga motståndaren att ge upp. Detta har jag själv sett flera gånger. Nåväl, på uppmaning av andra "kontakta en övervakare i något av de andra rummen" försökte jag göra det. Jag hittade 11 inloggade personer med + före namnet. Och jag frågade "Har någon övervakare tid?". INGEN svarade. Jag kontaktade dessutom tre av dem i privat chatt. Inget svar där heller. Jag förstår att inte övervakare alltid är på plats när de är inloggade men det är ju inget vidare om 11 stycken sådana finns och inte en enda är intresserad. | ||
Birgerkung - Spelvärd | 2007-08-22 15:22 | |
Det beror inte på ointresse. En del väljer att vara inloggade, även om de inte sitter vid datorn just för tillfället. Skicka ett privat meddelande till mig så reder vi ut detta. Självklart ska man inte behöva bli trakasserad när man spelar här, och den som gör sig skyldigt till sånt ska bli avstängd. | ||
Nemi | 2007-08-22 15:26 | |
Bara för att en övervakare är inloggad behöver det inte alltid betyda att denne är där. får du inte svar direkt bruker det tyda på att denne har lämnat datorn en stund. Om det är så att ingen svarar i pm och du inte har tid att vänta så ta gärna och skicka ett meddelande till någon av oss via mail/meddelande-funktione n som syns när du har loggat in. Vi finns här för att hjälpa men kan tyvärr inte vara överallt jämt. Ingen av oss har dett asom jobb men vi gör så gott vi kan, ledsen att du inte lyckades få ett snabbt svar när du ville ha det men maila mig gärna med vad som hände så kanske jag kan hjälpa. Mvh Nemi | ||
Nemi | 2007-08-22 15:26 | |
Äsch, kingen hann före :) | ||
MaxellA - Ej medlem längre | 2007-08-22 15:45 | |
Skickar till Birgerkung nu | ||
myran_64 - Ej medlem längre | 2007-08-22 18:12 | |
Skulle man inte kunna införa ungefär som det är på MSN då?? Om ni går iväg och tänker förbli inloggade så kan ni enkelt sätta en klocka eller någon bild för upptagen vid ert nick?? skulle ju bli enklare om man behöver en öervakare ganska omgående om man ser direkt vilka man kan öppna privatchat med och få svar direkt, istället för att behöva prova sig fram i listan? | ||
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.