Spelrum
Giraffen | 57 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 1 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 29 |
Inloggade | 89 |
Mobilspel
Pågående | 21 081 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Opeth Dei | 2007-08-24 21:04 | |
Rullningsstatistik2 Efter att den förra tråden blivit stängd, (av vilken anledning.... jo kanske att den hamnade på ett sidospår, men därifrån till att stänga den....) så skapar jag härmed en ny tråd. Vad jag var ute efter i min förra tråd var om det skulle gå att skapa en statistik som visar vilken frekvens var spelare har på sina rullningar och även en topplista med de bästa rullningsfrekvenserna. ENAPEON trodde att en sådan statistik skulle göra att personer "uppmuntras" till att skapa nya ID:n för det, och han ville hellre ha en llista som visar vilken rullningsfrekvens man har på de senaste 100 matcherna. BRA FÖRSLAG!!, även om jag tror att även det skulle göra att personer "uppmuntras" till att skapa nya ID:n. Men vad gör det. Det är väl inte förbjudet att skapa nya ID, eller? Så min fråga till admin eller någon med som har kontakt med admin. Går det att skapa en sådan statistik? Antingen en sådan som ENAPEON vill ha, eller en sån som jag är ute efter? Om andra har förslag kom gärna med det. Jag tror ändå detta kan vara ett intressant ämne, eller?? | ||
staffan98 | 2007-08-24 23:15 | |
Jag finner en viss lust och utmaning i att bara gå in för att rulla. Så det gör jag. Jag tycker det skulle vara kul med en sådan statistik som det pratas om ovan. Skulle ju vara kul och se hur jag klarar mig gentemot andra. =) | ||
y not | 2007-08-24 23:19 | |
jo visst är rullningsstatistik intressant. JHag skulle också vilja se vilka mina vanligaste rullningar är liksom vanligaste rullningarna för alla spelare. Det är kul att rulla och det är kul med statistik. | ||
singelmalt | 2007-08-24 23:23 | |
Hm... Jag går inte in för att rulla, men gör det nog rätt ofta ändå. Visst, det vore det kul med en sådan statistik som Opeth dei talar om eller en topp 100 lista som ENAPEON nämner, som komplement till den rullningsstatistik som finns idag, fast jag tror ju inte jag kommer med. | ||
odin - Administratör | 2007-08-24 23:25 | |
Det går att skapa mer statistik, vi får kolla på det, men kan inte lova något. | ||