Spelrum
Giraffen | 47 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 31 |
Inloggade | 80 |
Mobilspel
Pågående | 21 083 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Okej - Ej medlem längre | 2007-08-24 21:56 | |
Angående nya trådar Ibland läser man att "det finns redan en tråd i detta ämne". Alldeles nyss gjorde jag detta. Denna gång handlade tråden om att lägga fula ord i betapet. Om man kollar i den bifogade länken, skrevs sista inlägget i den förra "fula ord-tråden" för nästan två år sen! Man kan därför undra när det egentligen är tillåtet att skapa en ny tråd. På två år måste tusen och åter tusen medlemmar tillkomma. Då kanske en helt ny tråd i ett tidigare ämne inte är helt fel, eller? Hur ser egentligen reglerna ut? | ||
Birgerkung - Spelvärd | 2007-08-24 21:57 | |
Det finns inte direkt några regler, men ibland startas det trådar ganska nära inpå varandra som handlar om precis samma sak. Då är det vettigt att samla allt i en tråd. Men i just det här fallet har du nog rätt, tycker jag i alla fall. | ||
y not | 2007-08-24 22:15 | |
just sådant där övervakande jag har lite svårt för. Så länge det inte är rent spam så är det väl okej med två trådar som startar om samma ämne. De kan ju få väldigt olika inriktning med tiden. Men min åsikt om det har jag ju redan luftat i minst en tråd tidigare. Tycker illiterates förslag om själmoderering lät intressant. Åtminstone tror jag att forumet skulle må bättre av lite mindre övervakning. | ||
odin - Administratör | 2007-08-24 22:37 | |
Om det är två trådar på varandra som har samma ämne tycker jag det kan vara OK att stänga, men om den är två år gammal och på en sida långt långt bort så är det OK att skapa ny. Den tråd du dock refererar till har ingen övervakare hänvisat till en ny tråd i utan det var helt på bevåg av en medlem :-). | ||