Spelrum
Giraffen | 8 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 7 |
Inloggade | 15 |
Mobilspel
Pågående | 20 813 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
skåldå - Ej medlem längre | 2007-09-09 13:35 | |
nästan tomma rum en ren tanketråd detta för jag förundras ibland när jag loggar in på beta.. just nu är det fyra fullproppade rum o några med 4, 7, 8, 10, 24 samt 26 st personer inloggade i. Av ren nyfikenhet hoppade jag in i det rum med åtta personer och såg till min förvåning att alla utom två faktiskt spelade! det som gör att jag skriver detta inlägg är ren nyfikenhet för varför hoppar man in i helt tomma rum när det finns så många med få personer i? själv kämpar jag som tusan för att koma in i girren och tänker mig att det skulle vara fler som ville spela om man slog ihop alla personerna i ovanstående rätt tomma rum... och eftersom det finns inlägg om fulla rum så tänker jag mig här en mot vikt.. varför inte slå ihop dem som spridit ut sig i flera tomma rum så att det finns fler halvfulla lika gärna som man kickar ut dem som hänger i samma för länge utan att spela något? är det så hemskt att fösas samman? diskutera fenonemet några i flera rum och vad man eventuellt skall göra åt saken om det behövs här eller bara säg era tankar om saken ifråga hehe.. | ||
Forky - Ej medlem längre | 2007-09-09 13:44 | |
Min gissning är att det är kompisar som söker sig till ett rum med få personer för att spela ett litet parti B-pet. | ||
blue_moon | 2007-09-09 20:59 | |
Precis! | ||