Spelrum
Giraffen7
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
6
Inloggade13
Mobilspel
Pågående20 813

Forumkategorier

Användare Inlägg  
bebban2007-09-13 12:05
Antal inlägg: 3

Bild
Sk. svågerpolitik eller vad?!

Undrar varför en del får ha segelbåtar, tecknade figurer, husdjur, landskap o.s.v. och andra inte!!?

Jag vet en annan spelare som fått sitt FOTO borttaget efter att ha haft det en längre tid. Helt plötsligt bara
Är dom de ovan nämnda kompisar med de som sköter detta. El. påstår sig
göra det åtminstone.

Och kom nu inte med nåt svar i stil med att " dom har haft sina bilder så länge", för det håller inte. Varför? Jo, för det hade den spelare vars bild - FOTO - också haft.

Tacksam för en förklaring. ( en rättvis sådan )

Nemi2007-09-13 12:21
Antal inlägg: 5952

Vi har diskuterat detta x antal gånger,bl a i www.betapet.com/inde...am p;page=8

SheDeVille2007-09-13 12:22
Antal inlägg: 2243

Hösten 2006 kom nya regler om att det ska vara ett foto - en ansiktsbild - på medlemmen. Det ska vara EN person på bilden - inga flera, inga husdjur etc. De som har bilder med tecknade figurer, djur etc hade dessa bilder innan de nya reglerna kom.

När man laddar upp en ny bild och om densamma blir nekad för att den inte uppfyller de nya reglerna så försvinner också den bild som man hade tidigare med automatik.

Ibland händer det att vi ändrar status på en bild - d v s att den inte godkänns för att visa på startsidan. Det händer också någon gång - men mycket, mycket sällan - att en bild tas bort helt eftersom det visar sig att den är olämplig på något sätt.

Ingen favoriseras på något sätt! Samma regler gäller för alla.

gullenuttan2007-09-15 14:10
Antal inlägg: 1

Jag vill byta min bild till nyare, aktuellare, MEN får hela tiden upp this page don't exist...HJÄLP!!bilden är rätt format, storlek mm...

odin - Administratör2007-09-15 17:06
Antal inlägg: 7442

Prova en annan bild, alt försök konvertera den till ett annat format. Uppladdningsverktyget är tyvärr lite trubbigt.

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?