Spelrum
Giraffen | 1 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 2 |
Mobilspel
Pågående | 20 831 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
jerker | 2007-09-16 17:14 | |
Bokstäverna lever sitt eget liv! Har haft jätteproblem att köra Betapet senaste månaderna. Jag trodde det berodde på spyware och andra virus som jag fick in med e-card som jag dumt nog öppnade. Det ledde till att jag till slut installerade om hela systemet och uppgraderade till Vista. Det verkade funka till en början men jag tyckte inta att det var som förr. Och idag var jag tvungen att bryta spelet eftersom jag inte kunde flytta brickorna, som alla åkte ut på spelplanen vare sig jag ville eller ej. Den jag spelade mot sade sig också haft liknande problem idag. Huvudproblemet är alltså att brickorna lever sitt eget liv och att det går tungt. Har 1 GB internminne. Är det för lite för Vista? Eller vad är det frågan om ? | ||
getramses | 2007-09-16 23:01 | |
"Words, dimly familiar but twisted all awry, like faces in a funhouse mirror, fled past, leaving no impression on the glassy surface of my brain. I squinted at the page. The letters grew barbs and rams' horns. I watched them separate, each from the other, and jiggle upand down in a silly way. Then they associated themselves in fantastic, untranslatable shapes, like Arabic or Chinese." -- Sylvia Plath, "The Bell Jar" låter som lite liknande problem. låt oss hoppas att så inte är fallet. | ||
kajsax | 2007-09-17 11:46 | |
Känner igen problemet mina bokstäver lever som de vill + att jag skriver betapet.com men får upp betapet.se samt att internet symbolen aändrats till en rund orange boll med streck i har inte gjort något annat än vanligt inga virus etc. Verkar späklikt! | ||
femtio - Ej medlem längre | 2007-09-17 14:16 | |
Har haft samma problem men det löste sig när jag stängde startsidan | ||
Hambostinta | 2007-09-17 19:09 | |
Har samma problem med att bokstäverna hoppar lite som de vill, sen går det inte längre att chatta privat. Fick avbryta ett spel därför. Detta har kommit senaste veckan, inte mig vetligt har jag några virus. Går det inte att åtgärda utan att stänga ner startsidan ? | ||