Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 3 |
Inloggade | 5 |
Mobilspel
Pågående | 21 579 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
vural | 2007-09-24 19:21 | |
vad hände? när jag öppna spelet fick jag direkt detta meddelande: » V.g. invänta dina motståndare... » vural:s tur. » Spelet har avslutats utan att några ord har lagts. » morrapa har lämnat spelet. Hur kan det vara avslutat direkt? När jag försöker stänga rutan står det att det är osportligt att lämna och att jag kommer förlora. Hur kan det bli så här? Orättvist"! | ||
vulcan | 2007-09-25 10:38 | |
Bry dig inte om meddelandet - matchen blir inte registrerad och påverkar inte ratingen för någon spelare. Det ser du om du tittar i din spelstatistik. | ||
Åsa_Hägglöf | 2007-11-15 14:55 | |
Men hur gör dom för att avsluta spelet innan det läggs några bokstäver då? Trycker dom bara ner fönstret, eller trycker dom på "ge upp"-knappen? O förresten så är det osportsligt...det är några som gör så varje gång på slumpad, när dom inte får börja spelet:( Om det är många poängrutor inblandade vill säga! | ||
kwilan | 2008-02-08 20:25 | |
JAAA! Åsa du har rätt var med om exakt samma sak precis. Jag tror det är någon sorts fusk så fort dom inte får börja själva och det är en "perfekt start" så gör dom så......... övervakare: är detta möjligt? | ||
kwilan | 2008-02-08 20:30 | |
Tillägg, förlorar dom som gör på detta viset något? Annars bör ni se till reglerna en aning.. slump är ju slump... | ||
Hic Oculis - Ej medlem längre | 2008-02-09 09:46 | |
www.betapet.com/inde...mp ;page=-0 | ||