Spelrum
Giraffen | 34 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 30 |
Inloggade | 64 |
Mobilspel
Pågående | 20 983 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
NakkoNox | 2007-10-13 02:42 | |
Spela mot varandra på samma dator? Jag och min käre vän lirar ofta mot varandra via nätet. Dock träffas vi emellanåt hos mig eller honom och då skulle vi mer än gärna kunna spela mot varandra på samma dator. Dock fungerar ju inte detta. Det vore skoj om det kunde finnas en möjlighet att orankat kunna öppna ett spel som inte är kopplat till användarnamn och rating (med tanke på fuskmöjligheterna) så att man kan spela när man träffas. Som det är nu behöver vi damma av våra gamla alfapetspel och det går långsammare och känns lite stenålder. Så med andra ord: Finns det möjlighet att lira mot varandra på samma dator? | ||
Gunilla N - Ej medlem längre | 2007-10-13 02:49 | |
Kör i två olika webläsare, så går det galant. | ||
stefanf | 2007-10-13 10:09 | |
Frågan är hur kul det är att se varandras brickor..? Eller kör ni på olika skärmar (om det nu funkar tekniskt..)? Annars skulle jag vilja uppmuntra till att spela på bräda istället. Det är ännu roligare.. :) Önska er eller köp ett riktigt Scrabblespel och kanske en schackklocka (om det känns viktigt med tiden). | ||
Miss_jk | 2007-10-13 11:31 | |
Se varandras brickor..? Det är väl bara att stänga ner den "mitt" fönster när det är den andres tur? Eller? | ||
stefanf | 2007-10-13 14:26 | |
Men man vill väl kunna fundera över sitt drag samtidigt som den andre tänker..? Nå, det kanske kan vara ett alternativ för någon men själv skulle jag föredra att spela med bräda.. =) | ||
Morristown - Ej medlem längre | 2007-10-13 23:04 | |
Känns som att chatta istf prata med en person i samma rum... Man känner sig gammal som inte förstår vitsen... | ||
stefanf | 2007-10-13 23:14 | |
Precis så Morristown.. :=) I mitt fall är det nog helt enkelt precis så.. Fel sida om 40 helt enkelt (eller kanske 30 rent av..) | ||
blue_moon | 2007-10-14 19:41 | |
NakkoNox spelar gärna slumpat, av matchstatistiken att döma. Hur spelar man slumpat IRL? Tillverkar eget slumpbräde? | ||