Spelrum
Giraffen | 31 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 25 |
Inloggade | 56 |
Mobilspel
Pågående | 20 983 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Msme | 2007-10-14 15:17 | |
Fel på spelet eller min dator? Under ett par dagar nu har jag inte kunnat fullfölja ett helt spel. Det går bra i början men halvägs in i spelet låser det sig och jag kan inte flytta mina brickor ut på spelplanen. Jag hör att min motståndare lägger ut ord men jag kan inte se dem. Jag måste då stänga ner spelet och sen försöka öppna rummet igen. Det är inte alltid det går.... Det är mycket irriterande för min tid går ju och jag har ibland inte lyckas komma in igen och då har jag ju förlorat spelet. Ibland ändras teckensnittet och bokstavbrickorna blir annorlunda och även texten i fönstret. Vad är det som är fel? | ||
vulcan | 2007-10-14 16:43 | |
Hm... det hände mig ett par gånger i går också att teckensnittet ändrades - dock inte i spelfönstret utan på själva sajten. Nånting verkade störa hela webbläsaren och detta "något" var möjligen kopplat till Betapet - för när jag stängde ner de två flikar med Betasidan jag hade öppna så rättade resten till sig. Precis som många datorproblem löser sig genom att boota om så är det en hel del som fixar till sig när man ominstallerar också. Det kan kanske vara värt att prova att ta bort Adobe Flash Player och göra om hela installationen. | ||
Flatte | 2007-10-15 21:53 | |
jag har samma problem och jag har provat att installera om Adobe Flash Player men tyvärr hjälper ej på min dator. | ||
brakis - Ej medlem längre | 2007-10-19 15:31 | |
Vad har du för webbrowser? Kanske ska prova med Foxfire? Det löste en massa betapetproblem för mig. Jag kunde t ex inte chatta på betapetsajten. Bara varannan bokstav fastnade. Fast det är ju inte samma problem som du har, men det kanske kan vara värt att pröva ändå. Lycka till! | ||
Jesper M | 2007-10-20 00:17 | |
firefox kanske går bättre :) | ||