Spelrum
Giraffen | 35 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 27 |
Inloggade | 62 |
Mobilspel
Pågående | 21 169 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
urbano - Ej medlem längre | 2007-10-22 10:51 | |
Vem blir övervakare? Hur ser proceduren ut runt att bli övervakare? Vilka kriterier måste man uppfylla, ansöker man om att få bli det, är man det på obegränsad framtid om man väl acceperats(förutsatt att man vill förstås)? Har ingen direkt ambition att själv bli det men är nyfiken. | ||
Miss_jk | 2007-10-22 11:52 | |
www.betapet.com/inde...am p;page=0 | ||
vulcan | 2007-10-22 13:20 | |
Nya övervakare tas in efter beslut av Betapets ägare/ansvariga efter hand som de bedömer att det behövs. Någon särskild "procedur" finns inte, utan det handlar om att välja folk som bedöms som vettiga och pålitliga och som kan bidra till sajten på ett positivt sätt. Övervakarna är i övrigt en ganska brokig skara. Här finns både yngre och äldre, scrabblefanatiker och folk som tar sig en match ibland för nöjes skull. | ||
Bror Mu - Ej medlem längre | 2007-10-22 13:51 | |
Vettig? Check. Pålitlig? Ja. Positiv kraft? Det är min tur nu, jag känner det på mig. | ||
Ordmonster - Ej medlem längre | 2007-10-22 14:33 | |
Jag håller tummarna för dig Martin. | ||
urbio - Ej medlem längre | 2007-10-22 14:35 | |
Tack för svaret vulcan. Men bygger "intaget" av övervakare på ngn ansökningslista då , eller går sajtledarna på personlig kännedom? | ||
vulcan | 2007-10-22 14:49 | |
Det är som med akademins arbete med litteraturpriset - exakt hur urvalet går till får inte de vanliga dödliga veta. Någon större dramatik bakom kulisserna är det dock inte. Och numer är det sällan vi behöver ta in nytt folk - bland annat för att en förkrossande majoritet av er sköter sig så väl och inte ställer till några problem. För att inte tala om alla som hjälper till med att svara på frågor i forum och chatt. | ||
urbio - Ej medlem längre | 2007-10-22 14:55 | |
Ok, då har jag fått min nyfikenhet stillad.Tackar | ||
tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2007-10-22 16:29 | |
ja det borde vara din tur snart Martin | ||
Bror Mu - Ej medlem längre | 2007-10-22 16:39 | |
Jag har tyvärr inga övervakarambitioner. Ifall jag blir utsedd till diktator är jag med på noterna, annars brukar jag avböja alla förfrågningar om förtroendeuppdrag från ägarduon och mina fans bland administratörerna. | ||
urbio - Ej medlem längre | 2007-10-25 10:57 | |
Öhh, även om Bror Mu har ett sarkastiskt(eller är det allvar?) drag som vissa som känner honom kanske uppskattar, så var inte min huvudfråga huruvida Bror Mu har ambitioner att bli över vakare eller ej. Har du ingen fanscorner Bror Mu, där du kan ta emot alla administratörbeundrares önskemål? Jag har fått svar på min generella fråga av Vulcan, vilket jag är tacksam för. I och med detta kanske man kan stänga tråden. | ||
Bror Mu - Ej medlem längre | 2007-10-25 11:20 | |
Vad piffig du är. | ||
urbio - Ej medlem längre | 2007-10-25 11:46 | |
Tja , det var väl inte meningen att va dum, men ditt inlägg taggade mej lite till piffig respons | ||
vulcan | 2007-10-25 16:24 | |
Enligt trådstartarens önskemål stänger jag tråden och låter de piffiga herrarna piffa i någon annan tråd istället. | ||
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.