Spelrum
Giraffen | 0 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 1 |
Mobilspel
Pågående | 21 233 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Eliza57 | 2007-11-08 21:42 | |
![]() | nedloggning Programmet svarar inte på varje spel jag har spelat nu i 2 veckor, får stup i ett logga ut Å logga in Å hoppas på att komma rätt igen, jag vet att spelet är gratis å att ni gör de bästa ni kan men jag börjar tröttna. Ni säger att ni inte kan göra något har jag läst här någonstans, "tråkigt", varför inte stänga av ett tag å ordna till det, för det är ju inte bara jag som råkat ut för det? | |
odin - Administratör | 2007-11-08 21:52 | |
![]() | Om vi kunde stänga av och "ordna till det" skulle vi givetvis göra det. Fakta är att vi inte kan göra så en enskild uppkoppling helt plötsligt skulle bli bättre genom att "fixa till" då det handlar om nätproblem mellan oss och dig. Däremellan sitter det en hel del uttrustning som vi inte har kontroll över. | |
milon - Ej medlem längre | 2007-11-11 11:32 | |
![]() | Det är ju gott och väl Odin, men jag har samma problem som Eliza57 numera och det gör det betydligt mindre roligt att spela betapet. Man kan ju knappt våga sig på att spela hets längre eftersom man blir nedkopplad stup i ett. Jag har spelat betapet länge nu (1,5 år, tror jag) och detta har jag inte varit med om förut. Har samma uppkoppling som tidigare (välkänd leverantör) så det hela är ett mysterium som inte ditt svar riktigt löser, tycker jag. | |
odin - Administratör | 2007-11-11 12:21 | |
![]() | Jag förstår inte riktigt ditt inlägg? Det är väl klart jag vet att mitt svar inte löser problemet. | |
milon - Ej medlem längre | 2007-11-14 19:34 | |
![]() | Det var inte så jag menade heller. Jag menade att ditt svar inte ger någon tillräcklig förklaring till varför man blir nedkopplad. | |
odin - Administratör | 2007-11-14 20:35 | |
![]() | Nedkopplinge sker pga att t ex vår internetleverantör har problem med sin utrustning, eller att någon på vägen till en användare har problem med sin utrustning. Om jag visste vad problemet var exakt skulle jag påtala detta för vår Internetlev. Men det kan helt enkelt bero på det vanliga "tröghet" som finns i Internet när trafiken skall gå vissa vägar innan den når målet. | |