Spelrum
Giraffen | 10 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 4 |
Inloggade | 14 |
Mobilspel
Pågående | 21 338 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
ninara | 2007-11-18 21:44 | |
UTESTÄNGD!!! Jag älskar Betapet - tack för att Ni håller spelet igång! Men ibland, som ikväll kl 21:32 (07-11-18) spelar jag ninara och vovega i Flodhästen... jag leder stort o har massor av tid :) sen stannar allt för mej - har lagt superbra rad i röd ruta men inget registreras, men när vovega lägger funkar det...hmmm? min tid tickar ut, jag kan inte lägga, kommunicera, eller göra något, men min motspelare kan fortsätta lägga... Tillslut ger jag upp, jag förlorar och får dåligt omdöme för att jag "ger upp" - då var min tid ute _- TRIST,,,,snyft :( Kramar ninara | ||
le-lou | 2007-11-18 21:49 | |
känner du att detta hör hemma i Seriöst ? :) | ||
Nemi | 2007-11-18 21:59 | |
ninara: du har tappat kontakt med spelservern, då ska du stänga spelfönstret (krysset uppe i höra hörn) och sen logga in igen för att spelet ska återupptas. Detta står det om på många ställen i den eminenta forumdelen "Frågor"och det finns tips på hur du ska göra när sånt sker. Jag hoppas du kan få slippa förlora en match pga knasig uppkoppling i framtiden. Jag stänger denna tråd då den egentligen hör hemma i "frågor". Mvh, Nemi | ||
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.