Spelrum
Giraffen | 3 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 4 |
Mobilspel
Pågående | 21 356 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
steffe53 | 2007-11-28 22:37 | |
problem med server Jag blir så frustrerad av att er server inte funkar rätt när det är många spelare inne. jag lägger ett ord och trycker på lägg och det tar flera minuter innan ordet läggs! loggar man ut och loggar in igen så svarar datan med "servern på betapet svarar inte" Skulle vara tacksam om detta åtgärdas! Jag har bredband så det är inte hos mig det är fel! | ||
Sombatic | 2007-11-28 22:58 | |
ibland lägger bredbandsuppkopplingen av iallafall för mej såm har trådlöst nätverk till den bärbara datorn (den jag använder mest) då får jag sätta på o stänga av nätverket så funkar det igen. inte betas fel då inte | ||
hottiz | 2007-11-29 16:29 | |
jag fick logga om 2-ggr i sista spelet pga seghet o låst spel...då jag äntligen kom tbx...gick min tid ut efter 3-sec. då svara spelet jag gett upp det????!!!!???? utan att jag ens klickat på någon knapp...skitsurt ju..var i papegojan | ||
hottiz | 2007-11-29 16:31 | |
var spelet mot Liana | ||
Daela | 2007-12-03 13:32 | |
hej! kan någon hjälpa mig med hur man kommer in på spelrummen jag är tydligen blockerad med en jävla brandvägg och har fan provat det mesta men funkar fan inte. | ||
Nemi | 2007-12-04 13:00 | |
Daela: Har du testat att läsa under "vanliga frågor"? Där står det info om hur man gör. För att få fram specifikt hur du ställer in den brandvägg du använder så har programtillverkarna ofta finfina instruktioner. Mer info finns i denna tråd www.betapet.com/inde...mp ;page=-0 /Nemi | ||