Spelrum
Giraffen | 27 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 13 |
Inloggade | 40 |
Mobilspel
Pågående | 21 326 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
brini | 2007-12-10 20:52 | |
Skapa ett rum Senaste tiden har jag ofta märkt att personer skapar ett rum och sedan försvinner dom. Det är irriterande för ibland sitter man och väntar en längre stund för att få spela. Men jag har upptäckt att man kan hinna spela en match med någon annan utan att någon match börjar. Förstår inte varför man gör så. Numera väljer jag först och främst att gå in i ett spel som är nyöppnat och struntar i den som ligger överst på listan. Kanske kan rummet stängas om ingen aktivitet förekommit på x antal minuter från den som skapat rummet? | ||
Q-tile - Ej medlem längre | 2007-12-10 23:12 | |
Jag tycker det här mest blir en personlig avvägning beträffande hur länge man vill vänta på att den andre ska starta ett spel. Vill man vänta länge gör man det, om inte skapar man ett eget spel (Jag antar att du menare spel och inte ett rum.) En del kanske blivit tvungna att plötsligt gå från datorn utan att hinna stänga ett öppet spel. Gör ett nytt spel och spela i det istället. Det finns säkerligen flera spelare är intresserade av att ansluta. Känns onödigt att ödsla resurser på att hålla efter detta, tycker jag, om jag personligen ska uttrycka mig i den frågan. | ||