Spelrum
Giraffen | 27 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 15 |
Inloggade | 42 |
Mobilspel
Pågående | 21 326 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
nanatollin | 2007-12-12 21:03 | |
-poäng Under Vanliga frågor, spelregler och funktioner står att man får - 10 poäng för varje påbörjad minut. Det stämmer inte för när jag spelade HETS fick jag - 20 vid 22 sekunders avdrag. | ||
ordsvall - Ej medlem längre | 2007-12-12 21:24 | |
du har läst slarvigt, dessvärre: det står tydligt under rubriken "tidsavdrag" att det i just HETS-matcher alltid blir ett avdrag på 10p för var 15:de påbörjad sekund. lägg det bakom örat nu! ;) | ||
Nemi | 2007-12-12 21:29 | |
*ge ordsvall en stor lussebulle för det snabba och tydliga svaret* :) | ||
kermis | 2007-12-12 23:21 | |
Det är väl inte slarvigt läst? Det står ju bara så som nanatollin skrev under Vanliga frågor. Slarvigt uppdaterat, skulle jag säga. Skriv rätt på BÅDA ställena och inte bara ena? :P | ||
ordsvall - Ej medlem längre | 2007-12-12 23:34 | |
ok, tar tillbaka det det jag skrev om att ha läst slarvigt; jag tolkade det som att nanatollin tittat BÅDE under fliken "spelregler" och fliken "vanliga frågor" men det hade hon kanske inte. det stämmer att det i stycket om tidsavdraget i "vanliga frågor" INTE står förklarat att man får mer avdrag för minustid i hetsmatcher! det är förklarligt att man blir konfunderad som nanatollin då... | ||
tolma | 2007-12-13 15:00 | |
Vilka känslor detta väckte. Tack Kermis för att du förstod vad jag menade....! En liten puss bakom Ordsvalls öra kanske skulle lugna ner honom litet... | ||