Spelrum
Giraffen | 33 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 16 |
Inloggade | 51 |
Mobilspel
Pågående | 21 318 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
mollya | 2007-12-20 10:46 | |
Nedkopplad från spelet Jag satt precis o spelade en omgång inne på giraffen när jag helt plötsligt får ett meddelande om att kontakten med spelet är bruten. Spelplanen var kvar, men jag kunde inte göra något (skriva i chatten eller spela). Stängde sidan och försökte gi in o leta upp spelet igen på giraffen. Får då detta meddelande: » Servern svarar inte. Prova ett annat spelrum, om det inte fungerar beror det förmodligen på att du sitter bakom en brandvägg. Jag kommer dock in i alla andra spelrum, utan problem, min internetuppkoppling funkar som den ska... VAD är felet? Kommer jag få en avbruten match nu o missa en massa ranking för att er sida inte funkar?! Attans bananer! | ||
orchis | 2007-12-20 10:52 | |
läs i snack, där finns fler inlägg. det är bara konstatera att det är strul och hoppas på att inte alla får avbrutna matcher | ||
mollya | 2007-12-20 10:57 | |
God damn! Nu hände precis samma sak i krokodilen. ger upp för idag tror jag! trist. men tack för tipset, ska läsa där | ||
blue_moon | 2007-12-20 12:04 | |
Dina spel är inte registrerade som avbrutna. De finns inte med överhuvud taget. ;-) | ||
Stepe543 | 2007-12-20 13:18 | |
ALLA rum UTOM giraffen o krokodilen fungerar. Prova att spela i dom rummen, det är samma upplevelse som i "VIP-rummen".... | ||
Silverin - Ej medlem längre | 2007-12-20 17:21 | |
6... | ||
nina733 - Ej medlem längre | 2007-12-20 18:07 | |
Hänvisar till den här tråden och stänger denna www.betapet.com/inde...am p;page=0 | ||
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.