Spelrum
Giraffen | 37 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 36 |
Inloggade | 73 |
Mobilspel
Pågående | 21 330 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
pannacotta | 2008-01-02 14:42 | |
matchen fortsätter Vid ett flertal tillfällen då jag blivit nedkopplad har matchen fortsatt, inte de 5 min som det ska göra utan tills maxtiden är överskriden. Varför blir det så? Jag förlorar då mellan 90-150 rankingpoäng :( | ||
tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2008-01-03 07:29 | |
lägger motståndaren snabbt går din tid snabbt slut | ||
pannacotta | 2008-01-03 16:25 | |
Tack för ditt svar, men det stämmer inte med tiden. Jag gick in i ett "hets"-spel alltså har jag 6 min på mig innan jag börjar gå på minustid. jag hann inte lägga ett enda ord men ändå kunde jag se att min slutpoäng i det spelet blev -234, jag borde ju haft 0p ? (minustid borde inte hunnit starta) Det är inget jätteproblem, det är bara irriterande, det verkar som om spelet inte "känner av" att jag blivit nedkopplad, utan fortsätter tills tiden överskrids. | ||
blue_moon | 2008-01-03 19:03 | |
När du blir nedkopplad gäller det att snabbt gå ur spelrummet (översta krysset i högra hörnet) och sen snabbt gå in igen och svara JA på frågan om du vill ansluta till ditt pågående spel. www.betapet.com/inde...am p;page=0 | ||
tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2008-01-03 19:52 | |
du får fortfarande minu för dina bokstäver samt minus för att du gv upp matchen | ||