Spelrum
Giraffen | 60 |
Krokodilen | 1 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 32 |
Inloggade | 93 |
Mobilspel
Pågående | 21 359 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
ecnaton | 2008-01-04 21:21 | |
skriva ord med hjälp av tangentbord Hur bär man åt för skriva ett ord med hjälp av tangentbordet istället för att använda musen ? Sitter med en sabla touchpad/mousepad som gör mig gaaalen! | ||
Nemi | 2008-01-04 23:05 | |
Hejsan, jag hämtar information från en gammal tråd: "Man håller muspekaren över den ruta man vill ha bokstaven i, sen trycker man den bokstav man vill ha, t e x A på tangentbordet. - Du måste givetvis ha bokstaven på din hand :) - Du får inte ha FOKUS i "chattrutan" där man skriver sina meddelanden, klicka bort fokuset genom att t ex klicka på poäng-informationen i översta högra hörnet. " | ||
Q-tile - Ej medlem längre | 2008-01-04 23:56 | |
Eftersom man ändå måste använda muspekaren, går det kanske ofta snabbare att arrangera bokstäverna på stället i den ordning man tänkt lägga ut, och klicka ut dem på planen en i sänder </allmän observation> | ||
Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2008-01-05 00:28 | |
Läs även nyheten "Nya funktioner!" från 2004-03-26. Vet inte riktigt om direktlänkar till nyheter funkar: www.betapet.com/inde...&a mp;id=11 Den finns i så fall även i listan här att klicka på: www.betapet.com/inde...ol dnews=92 | ||
ecnaton | 2008-01-05 17:45 | |
Tack för svaren. Ska prova någon gång. Löste det hela med att spela lååångsam"snabb" samtidigt som jag använde alla svordommar som finns plus att jag uppfann några nya. :P | ||