Spelrum
Giraffen43
Krokodilen0
Elefanten2
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
30
Inloggade75
Mobilspel
Pågående21 512

Forumkategorier

Användare Inlägg  
snucke162008-01-09 12:24
Antal inlägg: 505

Inaktivitet
Ser ibland att folk är inloggade i spelrum och har spel upplagda typ jätteläng utan att startaq spelen Detta innbeär defacto att de blockerar en plats i spelrummet. Man kanske skulle kunna ha en automatisk inaktivitets utloggning likt internetbaken efter säg 25 minuterDvs startar man ej spelet blir man utloggad ur spelrummet.
Inlägg i chatten är givetvis en aktivitet ja ni förstår hur jag tänker. Kan det va nått?

juliana862008-01-09 18:38
Antal inlägg: 26

Det kan ju vara en lösning. Jag tycker själv att det är ganska störande när folk är inne i spelrummen men inte verkar ha någon som helst tanke på at spela. Vad gör de då där? Jag kan tycka att det rcker med en kvart.

snucke162008-01-11 23:16

Blir lite förvånad att kommentarer från övervakare/admin uteblir men ni kan ju inte hinna läsa allt :-)

y not2008-01-11 23:20
Antal inlägg: 9014

säkert för att detta är en fråga som diskuterats ett ntal gånger och att det ju alltid finns plats i något spelrum.
Nu har de iofs stött i taket ett par gånger det sista, men varit nabba på att höja gränsen från 180 till 200 och att sätta in ett nytt rum.
Jag tror faktiskt inte det är något problem att någon sitter i ett virtuellt rum i cybernet när rummet kan expanderas efter önskan.

Nemi2008-01-11 23:22
Antal inlägg: 5952

För min del handlar det om att jag hade för mig att jag redan hade svarat. Måste ha varit någon form av deja vú eller nåt :) Ber om ursäktom du känt dig bortglömd.

Jag är lite förtrött för att skriva ett nytt inlägg om detta men det har skrivits förr om ämnet i denna tråd t ex www.betapet.com/inde...am p;page=0

Mvh,
Nemi

snucke162008-01-11 23:26

Tack för ett bra svar. Letade inte tillräckligt långt bak bland trådarna.
Tack för bra jobb på forumet :-)

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?