Spelrum
Giraffen | 48 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 33 |
Inloggade | 83 |
Mobilspel
Pågående | 21 512 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
mimmulimia | 2008-01-15 21:40 | |
Om motståndaren "försvinner"... Det har hänt några gånger att jag har startat ett spel med någon som sen inte spelar alls! Jag menar att ibland kanske personen lägger ett eller två ord men sedan försvinner och lämnar mej utan motståndare. Har också hänt att min motståndare loggat in och inte lagt ens ETT ord... Det tvingar ju mej att ge upp för det tar ju en evighet om man ska vänta ut motståndarens klocka som bara tickar och tickar men inget händer. Jag tycker det är så FULT gjort av motståndaren!!! Och då jag ger upp ser det ju dåligt ut i min statistik, fast jag aldrig annars skulle ha gett upp... Görs det något mot detta??? // Mia | ||
blue_moon | 2008-01-15 22:17 | |
Om din motståndare inte dyker upp kan du bara stänga ner spelet. Du får ingen ratingförlust. www.betapet.com/inde...mp ;page=-0 | ||
blue_moon | 2008-01-15 22:23 | |
Om din motspelare har anslutit men låter bli att lägga: www.betapet.com/inde...mp ;page=-0 | ||
af Skamhuvud | 2008-01-15 22:31 | |
Ja, det är en riktigt usel regel som införts på denna spelsajt, som medgör att man kan hoppa ur spelet innan något ord lagts. | ||
Nemi | 2008-01-15 22:32 | |
Ja, vi är stränga mot dom som beter sig osportsligt. Vi håller ögonen på personer som misstänks försöka skaffa sig fördelar genom t ex det du beskrev. Men om det är så att motspelarens klocka ser ut att ticka och ticka och ticka så kan det även vara så att du har tappat kontakten med spelservern och att du därför inte kan se att personen egentligen har lagt ut. Testa att kryssa ner spelrumsfönstret och öppna det igen för att kontrollera om så kan vara fallet. /Nemi | ||