Spelrum
Giraffen | 53 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 37 |
Inloggade | 91 |
Mobilspel
Pågående | 21 559 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
varja | 2008-01-16 16:47 | |
serverproblem ? kan ej koppla upp mot ngt spelrum trots att jag inte har ngn brandvägg. Både Firefox & safari avslutas oväntat efter ett försök. Vad är fel tro? | ||
Nemi | 2008-01-16 17:45 | |
Det verkar som något problem på din dator då betapet inte direkt har något med vad webläsarna gör. blir det samma problem omdu går in på andra websidor? Det kan vara så att du har för lite ram-minne för att webläsarna ska orka att köra flash-spel. Om du använder windows så kan du testa att trycka ctrl+alt+delete samtidigt och se vad aktivitetshanteraren säger. Det kanske också kan vara så att du har en gammal variant av flash-player, testa att ladda ner senaste varianten här www.adobe.com/softwa...as h/about/ /Nemi | ||
varja | 2008-01-17 00:17 | |
tack för svar! Jag har flashplayer version 9,0,115,0 installerad, duger den? Jag har mac, alla andra websidor funkar perfekt, nätet funkar bra och tidigare när det varit så här på Betapet har det varat ngn timme max eller så har siten stängts ner för uppgradering. Men inte idag, har provat vid ett flertal tillfällen fr 8 i morse tills nu. | ||
Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2008-01-17 16:59 | |
Macanvändare med på Betapet fungerande system sökes. :) | ||
varja | 2008-01-18 00:46 | |
det har ju gått bra förut? | ||