Spelrum
Giraffen | 5 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 8 |
Inloggade | 13 |
Mobilspel
Pågående | 21 618 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
dr_giggles | 2008-02-13 01:32 | |
Förslag angående nerkopplingen Erat program märker tydligen att någon blir bortkopplad. Och ger denna person 5 min på sig att koppla upp. 5 min är en ganska lång tid under spelet. Jag föreslår att timern stannar av tills dess att personen kopplat upp igen eller de 5 min har gått ut. | ||
Stepe543 | 2008-02-13 11:41 | |
Vilket skulle innebära att den spelare som är kvar inte kan göra något heller? Eftersom jag inte vet om den som blivit nerkopplad har gjort det frivilligt eller ej, så behandlar jag alla lika: jag spelar vidare så länge det går. Jag tycker 5 minuter är en ganska väl avvägd tidsperiod eftersom det ska passa alla speltempon. Spelar du hets, då är 5 minuter länge, spelar du normal, då är 5 minuter ganska kort tid. jag misstänker att det vore orimligt att ändra till olika lång "nerkopplingstid" för olika speltempon? Odin eller någon annan kan väl rätta mig om jag har fel! | ||
odin - Administratör | 2008-02-13 18:55 | |
Dr Giggles, om ena personen loggar ned med flit så kan man göra taktiska nedkopplingar om timern stannar, tycker nuvarande system är bäst. Vi tycker 5 min är väl avvägd också. | ||