Spelrum
Giraffen6
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
1
Grisen
Böjningslistan
7
Inloggade14
Mobilspel
Pågående21 618

Forumkategorier

Användare Inlägg  
jooohannan2008-02-13 19:03
Antal inlägg: 2

Problem med bokstavsval..
Hej!
Jag har problemet att det inte går att välja bokstav på dom blanka rutorna.
Någon som vet hur man kan åtgärda detta?

Tack på förhand /Jooohannan

grönöga - Ej medlem längre2008-02-13 19:08
Antal inlägg: 5570

Placera markören på den blanka brickan, vänsterklicka och håll intryckt .. då får du fram en "karta" med alfabetet. För då markören (det visar sig som så att rutan med bokstaven du står på är inramad svagt) till önskad bokstav och släpp ... fixt och färdigt! Lycka till =)

jooohannan2008-02-13 20:14

jo det vet jag, men det fungerar inte i mitt flash elelr java program eller vad betapet nu använder.. kna inte få upp den där rutan med alla bokstäver som man kan få välja. Vänsterklickar man får man bara upp isntällningar för "pluginen"

odin - Administratör2008-02-13 20:49
Antal inlägg: 7442

Håller du muspekaren stilla och håller musknappen nedtryckt i minst 1s?

slarrebarre2008-02-15 19:51

...och är du säker på att du använder VÄNSTER musknapp?

y not2008-02-16 11:34
Antal inlägg: 9014

Jag har många gånger märkt att jag ihnte får fram "bokstavskartan" direkt när jag lagt ut bokstäverna utan måste växla över, klicka på något annat och sen gå tillbaka till den blanka och förfara som odin skriver. Då fungerar det alltid för mig på andra försöket.
Men med tanke på att jooohannan varit medlem snart ett år och spelat närmare hundra matcher så är det säkert något annat fel. Har du provat att uppdatera flash tex? Har du några andra problem mot andra sajter som kan vara relevanta?

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?