Spelrum
Giraffen34
Krokodilen1
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
20
Inloggade55
Mobilspel
Pågående21 700

Forumkategorier

Användare Inlägg  
yllestrumpa2008-02-18 10:55
Antal inlägg: 70

Nekad spel
Blir lite ledsen när man blir nekad till spel av en övervakare när man har i princip samma rate. Förstår inte riktigt detta, en övervakare ska väl föregå med gott exempel?!
Jag spelar juste, nekar aldrig någon annan att spela säger alltid hej och tfgm och är trevlig i största allmänhet. En riktig mönsterspelare med andra ord =).

emmylicious2008-02-18 11:23
Antal inlägg: 4501

kanske väntade på någon? dessutom så har ju alla spelare (ja, övervakare är också spelare) olika strategier.

vulcan2008-02-18 11:34
Antal inlägg: 7666

Hej yllestrumpa!

Det var tråkigt att du tog illa vid dig. Vi har ingen speciell policy runt neka-funktionen, även om jag kan hålla med dig om att man normalt bör godta en spelare med någorlunda likartad rating. Som emmylicious skriver så kanske personen väntade på någon annan. Då kan man kort upplysa den andra spelaren om det. Tyvärr kan det då ibland hända att den spelaren inte frivilligt lämnar spelet, utan istället börjar tjafsa och ifrågasätta, tills man tvingas sparka. Har det hänt nyligen så kanske man inte orkar riskera en ny sån "diskussion". Inte ens övervakare är mer än människor!

Jag hoppas att du får ett fortsatt trevligt spelande här inne!

lufslufs2008-02-22 21:58
Antal inlägg: 2

Hej

snorklan2008-02-25 13:01
Antal inlägg: 1685

Du var fåordig du lufslufs..

Har jag fel nu så ber jag om ursäkt.. men jag har för mig att jag själv inte kan sparka ut övervakare från mitt spel, varför ska då de kunna sparka ut andra spelare?

emmylicious2008-02-25 13:13
Antal inlägg: 4501

om en övervakare behöver prata med spelaren i fråga. fast det är lite ologiskt också, finns ju privatchat (som kan blockeras av pop-upblockerare) och skulle inte det fungera finns ju meddelandefunktionen här på sidan...

utvecklade mitt tankesätt bara, så nu undrar faktiskt jag också varför övervakare får sparka spelare men inte vice versa.

Miss_jk2008-02-25 14:16
Antal inlägg: 8941

Vet inte om svaret kom fram i denna tråden, men det har i alla fall vart på tal förut.

www.betapet.com/inde...am p;page=0

y not2008-02-25 21:07
Antal inlägg: 9014

nej det kom nog inte fram däremot var det en del oenighet bland övervakarna om betydeklsen av funktionen.
Det var annars en ganska trivsam och gemytlig diskussion

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?