Spelrum
Giraffen | 39 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 15 |
Inloggade | 54 |
Mobilspel
Pågående | 21 700 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
KungTulle | 2008-02-19 00:39 | |
Vad gör man om motspelaren överöser en med okvädningsord? Jag har inte varit på betapet så länge bara några dagar nu. Har mött TREVLIGA motspelare ända till precis nu... Har precis avslutat ett spel med en person som kallade mig diverse saker. Fitta var väl en av de snällare tillmälena. Detta var inte kul att utstå precis. Jag antar att personen ville psyka mig så att jag inte skulle koncentrera mig på att hitta bra ord eftersom läget i spelet till en början stod relativt jämnt. Men jag ville inte avbryta spelet eftersom jag då skulle bjuda denne otrevlige person på ratingpoäng och det unnade jag inte denne. Nu vann jag till slut eftersom motspelaren blev så upptagen med att kasta elaka saker över mig att denne överskred sin maxtid, hade denne istället koncentrerat sig på spelet hade denne antagligen vunnit. Men vad gör man åt sådana här människor? Kan man spara sin logg och sedan maila den till någon sorts moderator eller? Det borde ju gå att stänga av folk helt (ipnumret). MVH Kung Tulle | ||
Nemi | 2008-02-19 01:10 | |
Du skriver till abuse@betapet.com eller kontaktar en övervakare. | ||
Nemi | 2008-02-19 01:13 | |
Du kan spara logg,kopiera chatten. Du kan även ta en skärmdump. ( wiki.fz.se/Sk%E4rmdump ) Det är definitivt inte okej att bete sig så och du ska givetvis anmäla detta så att vi kan vidta åtgärder. Du kan maila mig nu direkt (via betapet-meddelande) om du vill, eller abuse@betapet.com | ||