Spelrum
Giraffen | 37 |
Krokodilen | 1 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 22 |
Inloggade | 60 |
Mobilspel
Pågående | 21 700 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
ataxisk | 2008-02-20 23:49 | |
söfunktionen i forumet hej fantastiska betapet-knackare skulle man kunna peta på en parameter i sökningen så man kan välja att få sökresultatet sorterat på senaste uppdaterade tråd? jag får massa gamla trådar som är två år gamla högst upp i min sökning. Jag fanns inte ens för två år sen. (ps.. risken för att man postar nåt i forumet som redan är postat är rätt stor om sökningen inte e så bra..) (ps... ja, det kanske redan är nån som påpekat detta men jag ids inte söka i forumet och vada genom sökresultaten...) | ||
vindsus86 | 2008-02-21 00:48 | |
risken för att posta något i forumet som redan är postat minskar dock inte bara för att man kan tidssortera sökresultaten. | ||
Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2008-02-21 01:49 | |
Resultatet sorteras på varje inläggs tidpunkt nu. Men ibland inte. Det verkar som om det inte gör det om listan på träffar tar upp mindre plats än en "sida". | ||
vindsus86 | 2008-02-21 02:28 | |
för att förbättra sökningar kan ju folk som startar trådar stava rätt i rubriken också, kan man tycka. då är det ännu lättare att söka och se om det diskuterats förr. (syftar på "söfunktion".) | ||