Spelrum
Giraffen29
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
29
Inloggade58
Mobilspel
Pågående21 585

Forumkategorier

Användare Inlägg  
mysiga_mia2008-02-27 22:24
Antal inlägg: 2

Hjälp, de funkar inte!
Vet inte varför men nu helt plötsligt så kan jag inte ladda in fönstren från dom olika spelrummen här. Det står bara:

Din dator saknar eller har en för gammal version av Adobe Flash Player
För att Betapet ska fungera måste du ha Adobe Flash Player version 7, 8 eller 9 installerad på din dator.

Men jag har kollat och jag har den senaste versionen, så varför funkar det inte? Är jätte-tacksam för svar!

/Maria

odin - Administratör2008-02-27 22:26
Antal inlägg: 7442

Ä rdu säker på att du har senaste? Ibland kan det stå att det funkar att installera Adobe Flash när det i själva verket misslyckats. Se till att använda "administratörs"-kontot när du installerar Adobe Flash.

mysiga_mia2008-02-27 23:56
Antal inlägg: 2

Japp, jag har kollat att det är den senaste. Och jag laddade ner den från administratörs-kontot. Detta började krångla efter att jag uppdaterat till den senaste internet explorer. Kan det ha med den att göra?

Q-tile - Ej medlem längre2008-02-28 07:57
Antal inlägg: 1319

Det borde i vilket fall fungera fint i Mozilla Firefox, så testa gärna den webbläsaren.

Snurt2008-02-29 21:50
Antal inlägg: 1304

Fick detta felmeddelande i Datormusen nyss..

» De brickor du försökte använda har pga ett spelfel blivit oanvändbara, v.g. använd dem ej.

JAg använde firefox 2.0.2.12, och blank brickas valpalett gick inte att stänga av, jag kunde inte heller byta brickor, så jag fick gå ur spelet.
Jag provar igen.

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?