Spelrum
Giraffen | 41 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 30 |
Inloggade | 71 |
Mobilspel
Pågående | 21 537 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
frefax | 2008-03-06 09:21 | |
![]() | nedkoppling Ganska ofta nu på senaste har jag blivit nedkopplad när jag varit mitt i ett spel och fått uppmaningen att koppla upp mig till spelrummet, men jag har inte kunnat lista ut hur man gör. Det har slutat med att jag blivit av med en massa poäng, så hur gör man? Och varför händer det? Min internetuppkoppling har det inte varit något fel på? | |
lellemor | 2008-03-06 10:19 | |
![]() | Ja det händer för mig oxå Och ännu konstigare är att jag blev nedkopplad under en begärd paus av motståndaren och när vi kommit ur strullet så tickar min tid samtidigt som det är motståndarens tur att lägga . Ännu konstigare är att min tid tickade fortfarande ner när vi var klar med spelet | |
Bitte - Administratör | 2008-03-06 10:40 | |
![]() | stäng spelrummet och gå in igen eller klicka F5, och anslut igen | |
Bekrija | 2008-03-06 17:44 | |
![]() | Andra gången idag som jag blivit nerkopplad och inte kommer tillbaka in i spelrummet pga av att servern inte svarar. Men det går att komma in i andra spelrum. Händer lite för ofta!! | |
Caligatia | 2008-03-06 17:51 | |
![]() | Underbart! Nedkopplad och möts av "» Servern svarar inte. Prova ett annat spelrum, om det inte fungerar kan det bero på att du sitter bakom en brandvägg. Se FAQ på hemsidan!"..... Ska jag tappa poäng på att Betapet inte funkar som det ska? För det är INTE här felet ligger!! | |
emmylicious | 2008-03-06 18:18 | |
![]() | :O Blev precis nedkopplad för första gången någonsin! | |
chez - Ej medlem längre | 2008-03-06 18:57 | |
![]() | Samma sak hände för mig som för IlDivo | |
Bitte - Administratör | 2008-03-06 19:05 | |
![]() | Ja detta händer ju nu och då,, bara att gilla läget,, Bitte | |
Bekrija | 2008-03-06 19:52 | |
![]() | Gilla läget...nåt är ju fel!! | |
odin - Administratör | 2008-03-06 19:57 | |
![]() | Tyvärr händer sådana här saker ibland och det är utom vår kontroll. Har dock en idé om hur jag ska lösa det hela och skall prova under veckan. | |
Semikolonet - Ej medlem längre | 2008-03-06 23:32 | |
![]() | Jaa, mitt förra inlägg borde väl ha hamnat här eftersom jag haft samma problem som er andra. Läste precis "administratörens svar" men min fråga kvarstår: HUR KOPPLAR MAN UPP SIG IGEN UTAN ATT SAMTIDIGT AVSLUTA SPELET?? Och för att klargöra saker och ting-vi kan väl säga så här; att samtliga av oss skulle haft MYCKET mera poäng om detta inte hände, eller hur?! Men åter igen: HUR KOPPLAR MAN UPP SIG??? | |
Bitte - Administratör | 2008-03-07 06:56 | |
![]() | Spelet forgår ju i 5 minuter , om du blir nerkopplad så det finns ju tid att återansluta, stäng spelrummet och gå in igen eller klicka F5, och anslut igen , alltså klicka på den rutan som kommer upp med den frågan i.. och amn slipper alltid in i typ giraffen om man har ett pågående spel där Bitte | |
odin - Administratör | 2008-03-07 07:23 | |
![]() | Semikolonet: vi försöker ha en god ton i forumet, caps lock bör du undvika för att inte uppfattas som otrevlig (vilket jag tyvärr uppfattar dig som). | |
grönöga - Ej medlem längre | 2008-03-07 07:45 | |
![]() | www.betapet.com/inde...mp ;page=-0 | |
lellemor | 2008-03-07 08:28 | |
![]() | Men jag tycker nog att man ska ha en chans att komma in på samma sida när man kopplas ner så man kan spela färdigt spelet.Så man inte förlorar raiting om man inte vill det.Borde ha en tidfrist på nån minut innan man förlorar sin plats i spelrummet.Iallafall när man är i ett spel. | |
nina733 - Ej medlem längre | 2008-03-07 08:54 | |
![]() | Om du har ett spel igång, kommer du alltid in i rummet, även om det är fullt. När du kommer in i rummet, så kommer det upp en liten ruta, där det står att du har ett spel igång, etc... OM du inte kommer in i spelrummet igen, efter att ha blivit nerkopplad, så har spelet av någon anledning tagit slut. | |
odin - Administratör | 2008-03-08 13:05 | |
![]() | Jepp precis som nina733 säger. Ska försöka lösa problemet med om hela sajten går ned. När enskilda blir nedkopplade kan vi dock inte göra så mycket åt tyvärr. | |
oeronbarn - Ej medlem längre | 2008-03-11 20:56 | |
![]() | första gången jag kan minnas som jag åkt ut mitt i spel och får "Servern svarar inte. Prova ett annat spelrum, om det inte fungerar kan det bero på att du sitter bakom en brandvägg. Se FAQ på hemsidan! " fler som har problem? | |
odin - Administratör | 2008-03-11 20:59 | |
![]() | Ingen rating försvann. Jag råkade stänga ned giraffen av misstag. | |