Spelrum
Giraffen | 32 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 28 |
Inloggade | 60 |
Mobilspel
Pågående | 21 623 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
mamman - Ej medlem längre | 2008-03-08 22:06 | |
i flera spel Kan någon förklara hur en användare kan vara i flera spel samtidigt? Jag har hoppat mellan de olika rummen nu och en spelare finns i två eller tre rum... Jag trodde det var så att det var någon "fördröjd effekt" att man kunda fastna kvar i ett rum om man bytte, men denna spelare stannar kvar. | ||
Aeronaut | 2008-03-09 00:05 | |
Hola, de har flera olika webbrowsers (tex firefox, Opera, Internet Explorer). Då går det att logga in i flera rum samtidigt. | ||
mamman - Ej medlem längre | 2008-03-09 00:17 | |
aha.... | ||
odin - Administratör | 2008-03-09 09:17 | |
Vi kommer införa en begränsning så man bara kan spela i ett spelrum i taget. | ||
vindsus86 | 2008-03-10 21:59 | |
varför då? jag tycker det kan vara bra ibland, om någon kompis vill spela samtidigt som jag är med i någon turnering. då kan jag köra snabbmatch mot kompisen i ett rum och hetsturnering i ett annat. det är ju trevligt. | ||
odin - Administratör | 2008-03-10 22:04 | |
På grund av en del tekniska orsaker måste vi förhindra det. | ||
mamman - Ej medlem längre | 2008-03-11 09:13 | |
Och sen så är det ju bra om fler kan spela och inte samma person kan lägga beslag på flera platser.... | ||
vindsus86 | 2008-03-11 13:41 | |
de har du förvisso rätt i, mamman. men exempelvis har jag sett en person som suttit i flera rum samtidigt, men denne satt bara i såna rum där det var väldigt få spelare. men om det nu är tekniska problem eller något med det så förstår jag... förresten, om man sitter inne i flera rum och samlar på sig rating i bara ett av dem, höjs ratingen på nicket i något annat rum också då? för jag har för mig jag sett samma spelare i flera rum med olika hög rating. | ||