Spelrum
Giraffen | 3 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 4 |
Mobilspel
Pågående | 21 956 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Snoosy | 2009-12-30 14:17 | |
Hur firar ni nyår? Några nyårslöften? :) ?? Själv kommer familjen fira hos brorsan. På klassiskt vis. Först lite mat. En ''ostbågebakelse'' till förrät, sen oxfilé med potatisgratäng. Gjorde en cheezecake på morgonen, som vi ska ha till efterrätt. Efter där spelar vi säkert Wii hela kvällen haha. Sen ut vid 12slaget och drar av lite fyrverkerier. Inga nyårslöften här :P Håller dom aldrig ändå. Så det känns onödigt. :) | ||
Comeon - Ej medlem längre | 2009-12-30 14:21 | |
Pojkvännen jobbar, barnen ska käka hos sin pappa sen vidare på olika fester så jag har valt att bara vara hemma och relaxa, lite beta blir det nog:-) Fixar nog till en liten oxfilebit med potatisgratäng i alla fall. Inga nyårslöften för mej, Har inte förstått meningen med dom:-) | ||
Yonderboy - Ej medlem längre | 2009-12-30 14:29 | |
Vänner, varmkorv, tvspel | ||
klobba2 - Ej medlem längre | 2009-12-30 14:36 | |
Vad är att att fira? att man byter almanacka......... | ||
Kuja | 2009-12-30 14:38 | |
Hos grannen. Inga nyårslöften. | ||
pion ekrot | 2009-12-30 14:38 | |
Knytis, som vanligt inga nyårslöften, fyrverkeri, skål och kram, hem relativt tidigt till pang-skrämda katten, supernyktert och trevligt som alltid. | ||
nippertippan | 2009-12-30 14:48 | |
Jag o min ena dotter ska kura ihop oss i soffan (förkylda) och kolla bra filmer, äta god mat och sen vid 20:30 gå ut och fota den röda månen. | ||
caughtbock | 2009-12-30 15:01 | |
Dubbeldejt, trerättersmiddag, massor med alkohol (för omväxlings skull faktiskt) och fyrverkerikikande på Ramberget. Hoppas på hångel vid tolvslaget. Nyårslöfte? Tänkte klippa mig och skaffa ett jobb. Gå ner 2 kilo. | ||
slånbär | 2009-12-30 15:09 | |
Lagar först mat halva dagen det blir bruchetta med parma till förrätt,oxfile ,hasselbackspotatis,hemla gad bearnaise och dito rödvinssås(vi har lite olika smak i familjen) till efterrätt blir det filoinbakade bananer med glass. Båda tonåringarna håller sig hemma (15+17 år) men den äldste går väl till en kompis ett par hus bort efter maten. Skiter i fyrverkerierna iår-det är för kallt men går ut och kollar. Kl 4 inatt ska vi kolla tv chile för att se dom spektakulära fyrverkerierna från Valparaiso. Som tur är är båda mina schäferkillar skottfasta så dom sover sig igenom tolvslaget som vanligt. | ||
Snoosy | 2009-12-30 15:21 | |
sipper, den röda månen :) ? | ||
myra64 - Ej medlem längre | 2009-12-30 15:54 | |
Börjar jobba kl 1500 imorgon och slutar 02 så jag firar på jobbet med lite snacks och cider (från ica).. mellan samtalen. Ungarna är med sin far, och hundarna är med dom, så jag är lite allena från nu och till jag börjar imorgon.. Får nog jobba lite extra för att inte bli sittandes i soffan och glo :) | ||
Tvålis - Ej medlem längre | 2009-12-30 16:01 | |
Med man, bror, svägerska två tonåringar, en katt och en hund. Laga lite käk ihop, köra Spotifyrally och jag har en känsla av att mina bartender kunskaper kommer att bli undersökta någon gång efter 12 ihop med alla gamla vinylare. | ||
lsaw | 2009-12-30 16:05 | |
Nyårslöfte: Att inte köpa några miljöförstörande fyrverkerier nästa nyårsafton heller! | ||
Nena58 | 2009-12-30 16:07 | |
ska jobba så d är lugnt...inga löften här | ||
Lill-IT | 2009-12-30 16:11 | |
Jag ska vara hemma hos min vän dietisten tillsammans med ett gäng sköna människor och massor med barn. Trerättersmiddag, lite uppsnofsade och ganska snålt med alkohol eftersom vi inte vill ha någon fylla när alla barn är med. Lekar, sånghäfte och karaoke. Pommac till barnen och champagne till de vuxna på tolvslaget och massor med raketer. Disco och nattamat framåt natten. Nyårslöfte: hemligt;)) | ||
bladlusen62 | 2009-12-30 16:20 | |
jobbar , men tar med gubbe o hund till jobbet. god mat och sen skålar vi i päroncider(alkohol fri) vid 12 slaget.. nyårslöfte börja motionera mer , gå ner i vikt GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA | ||
Intet | 2009-12-30 16:28 | |
Jobbar heela nyårsafton och heela nyårsdagen. Men nyårslöftet är att gå ner 20 kg! Så jag har lite att stå i nästa år. :) | ||
henrik_l | 2009-12-30 16:34 | |
Om det kan sluta vara så förbaskat kallt så jag kan ta mig in till stan ska jag köpa en fet nyårssmäll att skicka upp så det ekar mellan stugorna. Sen ska jag låsa in mig och låssas det är sommar. | ||
ektis - Ej medlem längre | 2009-12-30 16:43 | |
sitter väl själv på mitt rum och tjurar. haha. eller så lagar jag mat med en kompis. jag vet inte än, är inte så bra på att planera, men det blir nog bra. ehehe. nyår är amatörernas afton, kan man tycka. | ||
lsaw | 2009-12-30 16:56 | |
Tips till Intet - förrätt: Västerbottenost avec du concombre (med gurka), varmrätt: Chou-fleur purée et Filet (blomkålspurée och välj sedan mellan fläsk- ox- eller fisk eller filé), efterrätt: Brie eller Camembeert... Det är en god början på året gällande viktnedgång! | ||