Spelrum
Giraffen | 6 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 0 |
Inloggade | 6 |
Mobilspel
Pågående | 20 901 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
tinaol | 2007-02-02 09:36 | |
ComHem Skiiiiiit vad de strular. Sedan de tog över efter UPC funkar ingenting.Hemsidan ligger nere, E-post funkar till och från liksom nätet.De har en värdelös kundtjänst, när min man ringde var det en kille som började med att gäspa stort och sedan fråga: Vad vill du`rå.. Mailar man till kundtjänst får man ett standardsvar på allt.......Grrrrrr......ä r vi fler som är drabbade?? | ||
Angus | 2007-02-02 10:02 | |
Ja, det är fler. Anmäl till ARN! | ||
tinaol | 2007-02-02 10:13 | |
Mmmmmmmmm - borde man kanske göra....får ta itu med det i eftermiddag!! | ||
tinaol | 2007-02-02 10:13 | |
Har du gjort det? | ||
kartoffel | 2007-02-02 10:35 | |
Har bråkat med comhem efter sammanslagningen med UPC och hur illa skött det blev. Innan de gick ihop med UPC så funka allt kanonbra, men sen brakade det. Du har rätt att avsluta abbonemanget utan någon som helst form av straffavgifter om du anmält dem till ARN för undermålig tjänst som inte håller vad avtalet lovat. Var dock noga med att se till att de verkligen brutit avtalet på minst en punkt. Läs det finstiltat noooga. | ||
tinaol | 2007-02-02 10:53 | |
Oki, det som är trassligt är ju att vi har IP-telefoni (inte ComHem) men om vi byter leverantör måste vi skaffa ett abbonemang till telefonen, vilket blir en merkostnad.Men jag kommer att kräva pengar tillbaka !!! | ||
Slemmie | 2007-02-02 11:57 | |
AKTA er för Com Hem! Jag har inte haft problem med saker som inte funkat, men dom skickar fel fakturor hela tiden!! Man ringer, dom säger att dom ska fixa det, nästa månad är det samma elände igen. Dom har ingen aning om vad dom håller på med. | ||
hugokolbaz | 2007-02-02 12:06 | |
ComHem har blivit alldeles för stora på alldeles för kort tid. De hade ordentligt med vatten över huvudet redan innan de tog över UPC. Det tar nog ett bra tag innan dem är på fötter. Frågan är bara om dom har några kunder kvar då? | ||
RedlineRocks - Ej medlem längre | 2007-02-02 13:58 | |
Comhem suger, i 2 veckors tid ringde jag dom varje dag och skällde ut dom jävlarna(Har börjat tycka om kundservice samtal). Dom e ju helt inkompetenta man frågar nått om nätet dom fattar ingenting, "Vad e en gateway" typ. O morsan vill inte byta pga att hemtelefonen blir ju gratis, haha, Men fan deras bredbandspriser e sjukt höga. | ||
monk - Administratör | 2007-02-02 14:03 | |
värst var iaf när de tog bort tv3, ztv, kanal5 från det digitala tv-utbudet precis efter att jag köpt digitalbox.. Ingen ursäkt, ingen kompensation, ingenting! | ||
frökendyster | 2007-02-02 14:14 | |
Är det bara jag som INTE har haft några som helst problem med ComHem? | ||
pellen | 2007-02-02 15:18 | |
Ja, det är bara du. | ||
AnnikaP - Ej medlem längre | 2007-02-02 15:36 | |
Jag hade under några veckors tid problem med min comhem-mail men nu verkar den funka som den ska igen. Jag har mailat kundtjänst några gånger och fått svar väldigt snabbt alla gångerna. Jag vill nämligen att de gör något avdrag på månadsavgiften eftersom tjänsten inte funkat som den ska...och de håller på att titta över en lämplig kompensation. | ||
RedlineRocks - Ej medlem längre | 2007-02-02 17:46 | |
OCH SÅ DOG TV NÄTET, IGEN! förvånad att inte internät dött än, brukar alltid dö sådär till helgen. Har en fet turnering ikväll jag ska lira ska fan stämma dom jävlarna om nätet där ikväll. Ha en trevlig helg :D | ||
Knevert - Ej medlem längre | 2007-02-02 17:57 | |
Jag har aldrig haft några problem med comhem, Har funkat felfritt i ett par år nu | ||
YamahaJet | 2007-02-02 19:38 | |
"Du har rätt att avsluta abbonemanget utan någon som helst form av straffavgifter om du anmält dem till ARN för undermålig tjänst som inte håller vad avtalet lovat." ARN känns väl ganska överflödigt, om det räcker med en anmälan för att konsumenten ska få tolkningsföreträde av avtalet och själv avgöra huruvida straffavgifter ska utgå eller ej. /Blivande kundtjänstmedarbetare på...ComHem | ||
tinaol | 2007-02-02 20:27 | |
Hoppas du är trevligare och kunnigare än de jag pratat med hitintills ! | ||
tildus71 - Ej medlem längre | 2007-02-02 20:36 | |
funkar bra hos mig. | ||
Dille - Ej medlem längre | 2007-02-05 11:14 | |
Håller med er som har haft problem sen ihopslagningen, Innan funka allt perfekt men nu senaste veckorna så har det strulet heeeeeela tiden. | ||
diana_s | 2007-02-05 18:02 | |
har aldrig haft problem med Com Hem. Tycker det funkar kanonbra. Kanske beror på vart man bor....eller? Jag bor i Göteborg, Kortedala......och som sagt... inte haft några problem hitills! | ||