Spelrum
Giraffen | 35 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 17 |
Inloggade | 53 |
Mobilspel
Pågående | 21 044 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
TomasLeonard | 2007-03-23 00:43 | |
tonårskillar Nån som märkt att dessa brådmogna ofta unga män sitter inne med rullistor som hade gjort en marsian sjuk av avund!? Nä det är dags att underlåta sig att ens starta ett spel med detta klientel. | ||
Sawawa | 2007-03-23 00:57 | |
Säger det mest något om deras intelligens eller om dina fördommar? | ||
TomasLeonard | 2007-03-23 01:16 | |
Har inte uttalat mig om deras intelligens och saknar fördommar. | ||
Morristown - Ej medlem längre | 2007-03-23 01:18 | |
Men fördomar kanske du har? | ||
Hedenstierna | 2007-03-23 01:19 | |
det har alla. | ||
Morristown - Ej medlem längre | 2007-03-23 01:22 | |
Utom dom som har fördommar | ||
Hedenstierna | 2007-03-23 01:30 | |
Onödigt att haka upp sig på petitesser som ett stavfel. OT: Håller med Tomasleonard till viss del, visst finns det som är riktigt suspekta. Är själv tonåring med en fet rullningslista, fast har dock inga konstiga rullningar enligt mig. Ord jag ser fastnar oftast nånstans där bak i skallen, har dock inte en aning om vad ens hälften av vad mina rullningar betyder. | ||
Psykoanalys - Ej medlem längre | 2007-03-23 04:56 | |
"jag har inga fördomar, jag hatar alla" Org 12 | ||
J0anFerguson | 2007-03-23 06:37 | |
Det känns inte lite bittert att skylla på en hel generation? Om du misstänker att någon fuskar kan du väl anmäla den personen istället. Jag vet att många tonåringspojkar är otrevliga och svär/spammar i chatterna i här, men de flesta av oss är faktiskt bra människor. :) | ||
MonsterFrank | 2007-03-23 08:54 | |
Instämmer med föregående talare, bara för att EN person sitter med ordlistor behöver inte alla göra det. | ||
Äppelkatten - Ej medlem längre | 2007-03-23 10:20 | |
Ta inte bort tonårspojkarna! De är snabba på att rulla men minst lika snabba på att avbryta om nåt går snett - det är så du avslöjar en fuskig lirare ;) | ||
Hick ticks | 2007-03-23 14:28 | |
Jaha... vad har jag till mitt försvar igentligen? Nej, men allvarligt talat nu. Har också märkt att det är massor av "tonårspojkar" som sitter och fuskar sig till rating, men också vuxna människor kan man se fuska ibland. Jag lovar att jag inte är en av dem och avskyr verkligen när man möter en sådan person... | ||
YamahaJet | 2007-03-23 15:04 | |
Hehe, jag lär nog inte misstänkas höra till dessa...har ju såpass många ARE/ERA-rullningar att jag skäms över min oförmåga att bilda ord på sju bokstäver... | ||
Imaginos - Ej medlem längre | 2007-03-23 15:38 | |
Hur går fusket till, egentligen? | ||
Maybach | 2007-03-23 15:45 | |
Diverse ordlisteprogram. Och nej, det gäller inte min lista :) | ||
Psykoanalys - Ej medlem längre | 2007-03-23 15:47 | |
Nog väldigt många nya spelare som ropar varg när dom möter spelare som spelat flera år. jag själv är en som har en förmåga att starta nya gubbar titt som tätt och blir ofta misstänkt.. | ||
vulcan | 2007-03-23 15:53 | |
Det finns ju en lösning på det problemet: Att hålla sig till en gubbe och hålla honom lite lagom i skinnet så att han håller sig vid liv... ;) | ||
vulcan | 2007-03-23 16:04 | |
KREDENSA, SANDSTRÖ, RANDSTAT, UTSÖTAD, GENESIS, LAGTIMA och JEREMIAD är f.ö. exempel på en uppsättning rullar lagda av en tonåring. Men innan misstänksamheten slår till kan jag berätta att de alla spelats på tävling IRL. Just den här killen brukar också ha synnerligen god koll på betydelsen av de ord han spelar, betydligt bättre än vad exempelvis jag själv har. Det finns faktiskt även yngre män med ordförråd och intresse för att lära sig nya ord. Och såväl inlärningsförmåga som energi för i grunden meningslösa projekt - :) - brukar vara större när man är ung. Så döm inte ut en hel grupp som kollektiv - det blir nog lika fel som det brukar när man gör så. | ||
västgöten - Ej medlem längre | 2007-03-23 16:45 | |
tonåringar må vara snabba ,men knappast lika uthålliga som jag.. | ||
ENAPEON | 2007-03-23 17:21 | |
Det finns många sätt att fuska på, t ex med den här: swox.com/cgi-bin/ana...am =rfksuae Det är klart att det är frestande att regga ett konto, skriva in 12 år som ålder och fuska sönder några självbelåtna TomasLeonardar och jag skulle göra det utan tvekan om jag fick en anledning. | ||