Spelrum
Giraffen | 55 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 4 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 43 |
Inloggade | 103 |
Mobilspel
Pågående | 21 513 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
GeorgeBaluba | 2007-04-10 10:57 | |
Anpassa spelrummen! Vet inte om frågan tidigare har varit uppe på förslag, men jag kör ändå. Jag tycker det vore väldigt bra om rummen blev "anpassade", dvs att exempelvis i giraffen går man in om man vill spela standard hets, krokodilen standard stress, elefanten standard snabb, valrossen standard normal osv osv osv. Jag vet inte hur ni brukar göra, men jag spelar nästan alltid samma slags speltyp. Nå? | ||
vulcan | 2007-04-10 11:12 | |
Njae... då måste man byta spelrum om man vill växla från hets till stress t ex. Det är inte helt ovanligt att jag spelar några matcher med samma spelare och att vi byter tempo. Eller att man trots allt väljer en hetsmatch som omväxling till stress/snabb när en lämplig motståndare dyker upp. Jag tror inte att spelrummen blir bättre genom en sån "likriktning" | ||
Sotfinger | 2007-04-10 11:18 | |
Jamen en liten likriktning kan man väl tänka sej? Jag som bara vill spela Normal har ofta ett fasligt besvär att hitta nån att spela med. Som regel måste jag prova i flera olika spelrum innan jag hittar nån likasinnad. | ||
tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2007-04-10 11:54 | |
de gånger de har testats har de aldrig funkat.. funkar bra som det är nu... | ||
brava | 2007-04-10 12:09 | |
mitt förslag blir att alla som vill spela standard normal söker sig till krokodilen - så kanske vi segisar inte behöver vänta så länge på en match utan att ändra något från admin så kanske vi själva kan åstadkomma detta seg som en krokodil : I | ||
Sotfinger | 2007-04-10 12:22 | |
OK jag är med! | ||
Äppelkatten - Ej medlem längre | 2007-04-10 12:34 | |
Nooo! Inte segisar i krokodilen! Krokodilen är ett spelrum man tar om Giraffen är fullt... Och då vill man ju inte hamna i 30-minuters träsk ;) | ||
Sotfinger | 2007-04-10 12:42 | |
Kan inte Elefanten bli andrahandsval för hetsare om Giraffen är fullt? Jag väljer också först Giraffen för där är det lättast att hitta "normala". | ||
brava | 2007-04-10 15:50 | |
Vi får hjälpas åt att sprida det magiska slagordet - seg som en krokodil hehe | ||
sagogrynet - Ej medlem längre | 2007-04-10 15:58 | |
Krokodiler är ena raska djur trots sina korta ben. Kör normal i valrossen i stället *haha* | ||
BigBow - Ej medlem längre | 2007-04-10 16:12 | |
Om man gör om giraffen till högratat rum hur vore det??? Dom riktigt lågratade spelar ju ändå inte med de med högre ranking, och tvärt om, så sätt en 1500-gräns i giraffen eller nåt. | ||
brava | 2007-04-10 16:34 | |
det testade man förut - men alla bojkottade det rummet | ||
BigBow - Ej medlem längre | 2007-04-10 16:39 | |
Ja men det va inte i giraffen om jag minns rätt, gör giraffen till ett 1500+ rum så kommer det lätt att funka. | ||
sagogrynet - Ej medlem längre | 2007-04-10 16:52 | |
giraffen - för de med hög rating krokodilen - för de med låg dito elefanten - för de med bra minne valrossen - för normalspelare puman - för snabbspelare flodhästen - för de som är lite (små)elaka (mm - såna finns det alltför många av...) katten - för hetsspelarna musen - för de som söker kontakt hunden - för de följsamma tvättbjörnen - för stresspelarna papegojan - för de pratglada men sen hur man bär sig åt för att få spela hets tillsammans med en pratglad - nä det har jag inte listat ut, hihi | ||
Sotfinger | 2007-04-10 17:32 | |
Nänä, rör inte till det nu. Normal i Krockis, det blir bra. | ||
Pingalen | 2007-04-10 17:41 | |
Nej lägg ner alla dessa ideér. Funkar finfint som det gör nu. Ratingsystemet är till för att man skall kunna möta alla motspelare vilket jag gör. | ||
kickilickan - Ej medlem längre | 2007-04-10 17:50 | |
jag säger det samma..lägg ner dessa ideer. Funkar ju alldeles utmärkt som det e nu. Jag vill i alla fall ha tillgång till alla rum å välja motståndare själv. | ||
Sotfinger | 2007-04-10 18:19 | |
Självklart ska alla ha tillgång till alla rum och välja sin motståndare själv, ingen har väl sagt nåt annat? Detta är bara en uppmaning till alla som vill spela Normal att i första hand söka sej till Krokodilen, så hittar vi varandra lättare! | ||
Malexander_ | 2007-04-10 18:30 | |
Varför inte en sökfunktion där lämplig motståndare hittar MIG istället! Man anger typ av spelplan, rating mm, och så poppar ett fönster opp när lämplig motståndare finns! | ||
Sotfinger | 2007-04-10 18:38 | |
Krångla inte till det nu, man kan väl avgöra själv vem som är lämplig. | ||