Spelrum
Giraffen | 21 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 11 |
Inloggade | 34 |
Mobilspel
Pågående | 21 061 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2006-01-03 18:59 | |
ctrl + v tråden ja klistra in det ni har i datorn om ni nu törs :-D Här är mitt 52234982 ingen aning vad det kom ifrån | ||
IMO - Ej medlem längre | 2006-01-03 19:03 | |
ja, jag är blond... men vad menar du? ;-) | ||
Brandonwalsh | 2006-01-03 19:04 | |
skatt 53820 Kul tråd. Tråkigt resultat, i alla fall från mitt närminne. | ||
tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2006-01-03 19:05 | |
du skall alltså klistra in det du har i datorn just i denna stund | ||
Dumdryg - Ej medlem längre | 2006-01-03 19:10 | |
Din fan din bög du är död när vi träffas Träffas av fulla flaskor öl när vi träffas nästa gång Bäst om du känner hälsas om dom tror att jag är den som ska frälsa dom Annars grov misshandel Men skit i dom det här är du jag Du är svag, du är Panama, jag är USA, vad Jag vet var du bor, jag tittar när du sover Fluffiga kuddar som en fitta när du sover djupt, tro mig Skulle tji sitta och ljuga Jag är pastorn ifrån Knutby Du är pastorn ifrån Villa Meduza, en fet bög Jag har som avsikt att hata dig Jag kan låta min syrras barnflicka kapa dig Du ska tji få dö, du ska bli torterad Du ska tji få spö, du ska bli förnedrad Så nu ska jag pissa dig i håret och runtom när jag strippat dig Binda dig, så någon joggare hittar dig | ||
IMO - Ej medlem längre | 2006-01-03 19:10 | |
oh, tack tsarraz men nu kände jag mig ännu mer "Blond" antar att detta är någon e-mail "pest" som dock inte ännu drabbat mig... ;-) I vilket program? | ||
Dumdryg - Ej medlem längre | 2006-01-03 19:11 | |
texten från TR (skånsk rappare) | ||
tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2006-01-03 19:12 | |
allt du kopierar nån gång lagras i datorn sen när man trycker ctrl + v klistras det in i datorn kan ju hända att du har en konstig äppeldator och då kanske inte ctrl v funkar | ||
getramses | 2006-01-03 19:14 | |
Anna Ternheim - 03 - | ||
IMO - Ej medlem längre | 2006-01-03 19:17 | |
jajaja, är väl lite mellanbond så hår i datorsammanhang. kortkommandon OK men hur blev dessa skojjsiga? ;-) | ||
Schatzi | 2006-01-03 19:18 | |
Peter säger: jag har inte heller fast | ||
Nemi | 2006-01-03 19:18 | |
[17:26:34] <.....> En kompis till min fru HADE nyckeln till hennes lägenhet ett tag, fram tills hon en gång kom instormandes då vi var i en något avancerad ställning Haha. Spännande. Kom inte ihåg att jag kopierat det ens. | ||
Nemi | 2006-01-03 19:22 | |
IMO: ctrl + c = kopiera. ctrl + v = pejsta Bra att kunna om man skriver mycket osv. Och datorminnet är smart och kommer ihåg det man senast kopierade/ctrl+c:ade. tsarraz vill nog bara se om vi vågar pejsta det vi senast kopierade här :) | ||
Zuomi | 2006-01-03 19:35 | |
"tuffat till sig och blivit lite hårdare igen" Det inklistrade handlar om Iced Earth. Om nu någon vet vad det är för någe ;-) Klart som f*n att man törs, inga skelett i garderoben här inte ;-) | ||
Leoella | 2006-01-03 19:36 | |
" Det är alltid en viss, om än minimal, risk att en fd förbrytare begår brott i framtiden. " Risken är inte minimal enligt statistiken, utan tvärtom stor enligt rapporter, det är bara att googla fram, ta gärna en titt på Ecpats sida. Vad gäller konsekvenserna du beskriver, känslan av att stort misslyckande osv....jag känner den känslan redan när vi släpper ut de här människorna igen på gatorna bland våra barn igen. Att vårda bort ett stört beteende tror jag är i princip omöjligt. Det är som att vårda bort en läggning, deras läggning är att de tänder på barn. Kan vi behandla en sån person? Jag kan fråga mig själv: Kan flera års terapi få mig att sluta tända på just det jag tänder på? Jag tror inte det, måhända under tiden men efter behandlingen har jag ju bara mig själv att gå på. Jag gör det jag måste för att må bra själv, alla står vi oss själva närmast och det tror jag en pedofil också gör. Han / hon kan mycket väl få insikt i att vad han/hon gör är fel och orsakar lidande och smärta för andra, men det logiska är väl knappast det primära i en människas handlande, vi styrs av våra drifter och känslor när det väl kommer till kritan. Detta är vad jag tror och det är hur jag tänker. Vi kan inte behandla homosexuella, eller kan vi det ? Kan vi behandla homosexuella till att överge sin läggning, att inte leva ut det de känner och få de att avstå från att tillfredställa sina naturliga drifter? Jag tycker det ger lika stort hopp i frågan om pedofiler | ||
Leoella | 2006-01-03 19:36 | |
Inlägget ovan är en kopia av lelous resonemang i tråden om pedofiler. Jag kopierade för att kunna citera och svara henne i mitt svar. | ||
IMO - Ej medlem längre | 2006-01-03 19:37 | |
har nog aldrig känt mig mer blond än nu... | ||
Zuomi | 2006-01-03 19:39 | |
Jag är oxå blond: men jag grejade det ;-) Kompiz! | ||
Leoella | 2006-01-03 19:40 | |
IMO>> men du förstod förklaringen som Nemi gav? | ||
IMO - Ej medlem längre | 2006-01-03 19:44 | |
Näe... sorry fattar absolut ingenting... | ||