Spelrum
Giraffen | 9 |
Krokodilen | 1 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 4 |
Inloggade | 14 |
Mobilspel
Pågående | 21 692 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
IMO - Ej medlem längre | 2006-02-26 22:50 | |
Eurytmech: Saknar dig lite i denna tråd... | ||
mamman - Ej medlem längre | 2006-02-27 09:30 | |
Svensk4an då IMO?? 4 mil svenskar??? Jag tycker dock att skidåkare kan torka sig om mun och näsa emellanåt..... Helst till målet, då de annars kommer in med slem långt ner i armhålorna. | ||
mamman - Ej medlem längre | 2006-02-27 09:30 | |
(Var jag seriös nog nu IMO???) | ||
IMO - Ej medlem längre | 2006-02-27 21:32 | |
Åh tack mamman! Det var seriöst! Själv har jag just sett aktuellt och funderat över mina pensionsfonder... Det var väl också rätt seriöst? (Undrar förresten hur många mil svenskar det skulle bli om man ställde upp alla nio miljoner på rad, man måste ju ta hänsyn till att en del är sängliggande och en del rullstolsburna, tänkte jag. Vad kan ett svenskt snittmått vara månne? 50 centimeter?) | ||
IMO - Ej medlem längre | 2006-02-28 06:14 | |
... Jag tänkte alla silikontjejer ska ju med också... (Bortsett från dom sängliggande... | ||
myran_64 - Ej medlem längre | 2006-02-28 09:22 | |
Är det 50 centimeter på höjden eller bredden du menar IMO? Eller beror det på om man ligger eller står? Jag såg att du funderade över dina penisonsfonder, men det behöver du inte fortsätta med för när vi går i pension så är pengarna slut! Spelar ingen roll hur mycket man sparar för alla fonder kommer att gå back och då tar ju dina, och mina, pengar slut. | ||
IMO - Ej medlem längre | 2006-02-28 11:49 | |
tänkte på bredden! om man nu ska ge sig på att räkna ut hur långt ett tåg av nio miljoner svenskar ståendes/liggandes/sittan des i rad kan bli.... (Placerade inte mina "pensionspengar", hehe!) | ||
myran_64 - Ej medlem längre | 2006-02-28 12:07 | |
(mina är placerade redan, i skulder.... Hehehe) På bredden!! 50 cm i snitt gånger ca 9miljoner.....ca 4,5 miljoner meter då va?? *visslar* de e ganska långt det... | ||
IMO - Ej medlem längre | 2006-02-28 15:26 | |
ja, du myran: nu har jag tänkt och tänkt... jag tror att snittet på "svensken är 47,3 cm på bredden... | ||
mamman - Ej medlem längre | 2006-02-28 21:33 | |
Guuuuud va ni är seriösa nu!!!! Jag känner bara hur min seriösa sida bubblar upp... bäst att stänga av datorn fort som f-n, så jag inte blir allt för seriös.... | ||
IMO - Ej medlem längre | 2006-02-28 21:36 | |
flåt!!! ska aldrig upprepas! | ||
nina73 - Ej medlem längre | 2006-03-01 18:28 | |
seriöst.... hm.... om man seriväst då ????... *funderar* | ||
IMO - Ej medlem längre | 2006-03-01 19:18 | |
haha! nina1973! serinorr är heller inte fel! (Men visst borde ett svenskt snittmått vara 47, 3 cm?) | ||
mamman - Ej medlem längre | 2006-03-02 14:17 | |
Säkert... vad tror du amerikanarna har för mått (om man menar människor och inte bilar) 1meter? vi kanske kan mäta oss och se... alla skickar in sina mått och så kör vi ett genomsnitt. | ||
IMO - Ej medlem längre | 2006-03-02 15:06 | |
Bra idé mamman! Tycker alla svenskar kan mäta sig på bredden och mejla dig! Du för sedan in det i ett Excelark enligt: Kolumn A: Namn Kolumn B: Ålder Kolumn C: Län Kolumn D: Mått När du är klar vore det märkligt ifall inte jag lyckats lära mig ett databasprogram som jag kan föra in allt i! | ||
mamman - Ej medlem längre | 2006-03-03 11:27 | |
När alla på Betapet mätt sig och skickat in, har du nog lärt dej ett himla bra program så du fixar detta på nolltid!!! | ||
IMO - Ej medlem längre | 2006-03-03 17:12 | |
Bra mamman! Du kan börja med mig, visste iof inte hur man skulle mäta riktig, men kom fram till att om jag la mig i ett solarium och pressade ner detta... Så, nu kan du börja föra in: Kolumn A: Ing-Marie Olsson Kolumn B: 39 Kolumn C: Norrbotten Kolumn D: 40 cm Nån som känner till ett bra och snabblärt databasprogram? | ||
boktok | 2006-03-03 17:47 | |
Du kan ju prova Excel, det är tydligen populärt. Förvisso ett kalkylprogram, men när jag gick på kurs för att ta datorkörkortet använde vi Excel även för att lära oss databaser. Det gick fint, men jag minns inte mycket :-) Apropå nånting seriöst, nu har vi fågelinfluensan här i landet. Vi går en spännande vår till mötes när flyttfåglarna kommer hem... | ||
myran_64 - Ej medlem längre | 2006-03-03 18:11 | |
jag kan vara med kolumn A: Myran Linquisteri kolumn B: 41 Kolumn C: Stockholm Kolumn D: 42 hmmm, om jag nu med mitt enkla sinne,och utan kalkyleringsprogram, kollar vad vi två skrivit så borde ju det naturliga vara att nästa person i kolumn B har 43 och i kolumn D 44? Eller har jag förstått fel nu igen? | ||
IMO - Ej medlem längre | 2006-03-03 19:44 | |
Bra Myran! Du har förstått korrekt! Nu får mamman jobba som sjutton! Sitter själv och tränar Acess, har redan lyckats öppna det tre gånger!!! Och dom där djäddrans flyttfåglarna ja... | ||