Spelrum
Giraffen | 14 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 4 |
Inloggade | 18 |
Mobilspel
Pågående | 20 116 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Lill-IT | 2017-10-01 23:20 | |
Varierar mellan tre olika mataffärer. Försöker att variera kosten men till vardags kan väl fantasin tryta.. Och ungarna gillar inte allt. Men nu är de på väg ut ur boet allihopa samtidigt, så allt mer sällan behöver jag ta hänsyn till det. Tyvärr försvinner min lust att laga mat i samma takt som antalet personer i mitt hushåll krymper. | ||
toonfisken | 2017-10-02 11:00 | |
Som ensamboende lagar jag bara det jag tycker är gott ! Kör med "säkra kort " .Testar sällan något nytt . | ||
blankomblank | 2017-10-08 22:23 | |
Varierar efter vad som är i säsong och vad som är på rea. Ibland får barnen välja sin processade mat, de älskar den skiten. | ||
Glenn Skifs | 2017-10-08 23:41 | |
Jag köper bara Eldorado makrillfilé och det är allt jag har att säga i denna sak. | ||
Tindris | 2017-10-09 01:06 | |
Drar samma runda för det mesta inne på mitt ICA... Ett gäng avokado, cashewnötter, pås-sallad och Lax.. Känns som jag lever på det.. snabbt o enkelt, boring =( | ||
Klungan | 2017-10-20 18:47 | |
Gör matsedel för en vecka i taget så slipper man fundera förutom när man gör matsedeln. | ||
markoolio5 - Ej medlem längre | 2017-10-20 21:10 | |
Köper vad jag har lust med, ofta inspirerad av veckans reklamblad ... struntar tyvärr i tallriksmodeller, ekologiskt, etc., äter bara fisk under tvång utom panerad rödspätta som jag orkar göra en gång vart tredje år. Så, flexibel alla gånger ... men kanske inte på det positiva sättet. | ||