Spelrum
Giraffen | 4 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 0 |
Inloggade | 4 |
Mobilspel
Pågående | 21 317 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
soapan - Ej medlem längre | 2008-10-05 00:05 | |
Det är inte på några sätt svar på varför du är flong naken på din bild... | ||
Gunilla No - Ej medlem längre | 2008-10-05 00:09 | |
Har SEB. Det enda jag kan klaga på är att det är dryga milen till närmaste IRL-kontor (vilket som tur är sällan behövs) samt att det är för liten plats att skriva vem man är/varifrån pengarna kommer när man för över till annan bank. (I-landsproblem, jag veeet). Internetbanken o bank på telefon funkar annars helt klanderfritt. | ||
illiterate - Ej medlem längre | 2008-10-05 00:10 | |
Det beror förstås på att jag inte hade råd att köpa mina kläder till följd av för få pengar på kontot. | ||
soapan - Ej medlem längre | 2008-10-05 00:17 | |
ahhhh. case closed... | ||
Kolbxbo - Ej medlem längre | 2008-10-05 00:50 | |
ICA-banken..hade nordea innan. blev trött på att de tog betalt för allting o att deras fonder är dåliga. | ||
Birgerkung - Spelvärd | 2008-10-05 12:48 | |
Handelsbanken. Men sparpengarna har jag inte där, eftersom deras sparränta är usel, som hos de flesta större banker. Bra räntor kan man hitta på andra håll: finans.pricerunner.s...fo r.php#fs | ||
Caligatia | 2008-10-05 13:30 | |
Nordea, och jag är jättenöjd. | ||
run-marie | 2008-10-05 14:02 | |
ICA-banken, du kan ta ut pengar i varenda Ica-butik, inga avgifter och jättebra öppettider. Om du har med dig ICA-kortet i utlandet där de har Euro så kan du med ditt rosa lilla kort få ut Euro i bankomaten, utan avgift (iaf 2007). De har bra ränta dessutom. Hade i alla år SHB, men fick ju inte en krona i ränta på det lönekontot. Jag är iaf helnöjd med ICA-Banken :) | ||
run-marie | 2008-10-05 14:05 | |
Med SHB:s Frikort kan man ju ta ut pengar i deras automater utan kostnad men i alla andra bankers automater kostar det 15,- kr/gång. Finns det ingen Handelsbanksautomat är det ju inte så kul eller om den tillfälligt är stängd. | ||
sally93 - Ej medlem längre | 2008-10-05 14:09 | |
Hälften på Swedbank o häften på JAK. | ||
sally93 - Ej medlem längre | 2008-10-05 14:10 | |
*häLften* | ||
kermis | 2008-10-05 14:12 | |
det är ju risken du tar om du väljer frikortet ja... | ||
run-marie | 2008-10-05 14:25 | |
Eftersom jag har MasterCard på ICA-kortet så räcker det för mig, där jag bor finns det en Handelsbanksautomat nästan överallt om det skulle behövas. Tar egentligen bara ut lönen och sätter in på ICA. | ||
Dalkullan | 2008-10-05 15:24 | |
Hade Stadshypotekbank och var jättenöjd....nu är den uppköpt av Handelsbanken....inte lika bra men får duga | ||
skogstorparn | 2008-10-05 22:04 | |
jag placerar mina pengar på västbanken | ||
Gariam - Ej medlem längre | 2008-10-05 22:07 | |
Ska byta till icabanken tror jag. I övrigt håller jag med stilig karl. | ||
Charlie2017 | 2018-10-25 03:15 | |
För något år sedan verkade det som Nordea drabbades av något IT-haveri var och varannan vecka. Har alltid haft Swedbank och nästan aldrig drabbats av några problem, men idag har de som bekant haft problem. Visste inte om jag skulle kunna köpa någon lunch eller behöva svälta idag (hade inga kontanter), och när jag kom hem nu ikväll och skulle göra ett köp online visade det sig att de credit-10.com/se/tho...-l ogga-in/ har problem, nästan 24 timmar efter att felet upptäcktes. Om jag skulle ta 24 timmar på mig att fixa en driftstörning på jobbet skulle jag få sparken..och då har vi inte så kritiska system som en bank... Eftersom inga banker erbjuder något vettig ränta längre kan man ju lika gärna välja bank efter vilka tjänster de har. Så är det någon bank som utmärker sig för att ha moderna och stabila IT-system, som inte går ner stup i kvarten, som har en bra internetbank med vettig design och funktioner o.s.v. Eller kör alla banker gamla mainframes från 70-talet och en hemsida som ser ut som den designades 1996? | ||
blankomblank | 2018-10-25 08:31 | |
Nordea, sparbanken nord, SEB och Ica-banken Jag tycker det är bra att vara kund i flera banker så att man kan ställa dem mot varann när man ska låna. För över lön på alla 4 så håller jag också budgeten bra i hemmet. En för matköp, barnens grejer, en för bilen och en för nöjen | ||
remvanrijn | 2018-10-25 18:51 | |
SBAB , Forex Bank, Swedbank , i Sverige I utlandet ING och AMRO i Holland allt helt legalt . samt en bank i Mexico och en i Colombia som jag inte avslöjar namnen på. | ||
SmålandsMira | 2018-10-26 14:03 | |
Hade Swedbank tills de skickade någon annans lånehandlingar i ett kuvert hem till oss, vilket vi reagerade starkt på. Nästa gång är det kanske våra papper som kommer på avvägar...Då de verkade ta ganska lätt på sitt misstag bytte vi till Länsförsäkringar bank. Har inget att klaga på än så länge. | ||