Spelrum
Giraffen29
Krokodilen2
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
21
Inloggade52
Mobilspel
Pågående20 526

Forumkategorier

Användare Inlägg  
soapan - Ej medlem längre2008-10-08 20:12
Antal inlägg: 510

Hej folks... Nu har jag en likadan tillställning på lördag. 20 tjejer i 6-års åldern redan klockan 11:00 och håller på till 13:30... Beställd mat från tösen är Chicken McNuggets och Pommes.... Sen var det ju dom andra två timmarna :-)

angie_hell2008-10-08 20:21
Antal inlägg: 494

hehe har inga bra förslag just nu men ett tips är att inte dekorera borden med levadne ljus. det gjorde min mor och det gick som det gick... fast det var ju rätt coolt att ha brandbilar på sin födelsedag.

soapan - Ej medlem längre2008-10-08 20:22
Antal inlägg: 510

ha ha ha ... special liksom.

tinagu2008-10-08 20:49
Antal inlägg: 86

Pyamasparty! Hade det för min dotter när hon fyllde 5 år, det var mycket uppskattande av barnen.
En av lekarna som vi lekte var:

"sovsäcksrally" man spelar musik och när musiken tystnar ska barnen krypa ner i en sovsäck (en sovsäck mindre än vad det är barn) den som blir utan får sätta sig och titta på och man tar då bort en sovsäck, leken fortsätter tills det bara är en kvar.

Man kan även leka "pop-stjärna".

"Sardiner i burk" är en annan rolig lek. Den här leken är som kurragömma, men bara en som gömmer sig. De andra räknar till 100 (kanske behöver lite hjälp med det), och ska sedan var för sig försöka hitta den gömde. När man hittat den gömde, ska man klämma in sig på samma gömställe. Det kan bli många sardiner efterhand! Den siste att hitta de andra har förlorat, och får gömma sig först nästa gång.

När min tjej hade partyt fick barnen övernatta. Grannpojken pratade länge om hur roligt det var på kalaset. Övernattning är ju inte ett måste för att ha pyamasparty.

tinagu2008-10-08 20:58
Antal inlägg: 86

Varför inte maskerad-disco. Min grabb fyller snart 7 år och det lutar nog att vi ska ha maskerad-disco i gympasalen på skolan om den är ledig.
Tänkte ha 2 lekar först, vet inte riktigt ännu vad jag ska ta för några lekar men ballongfotboll brukar vara uppskattad.

la_saint2008-10-08 22:00
Antal inlägg: 11

jag hade kalas förra veckan.. då bjöd vi på blandsaft. det blev en riktig succé.. så det är ett hett tips! saft saft och åter saft.. jag säger det igen.. SAFT

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?