Spelrum
Giraffen | 32 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 9 |
Inloggade | 41 |
Mobilspel
Pågående | 19 998 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
vindsus86 | 2008-10-24 01:41 | |
![]() | budalv: hehe, men drömmarna drömde jag innan jag började se på såna dokumentärer, tror jag. sedan så dödade ed gein inte massa människor, han bara tog upp dem. men jo, vissa drag. det där klä på sig offer.. | |
Budalv - Ej medlem längre | 2008-10-24 01:42 | |
![]() | Hehe, okej :) | |
bujum | 2008-10-24 01:51 | |
![]() | Jag gick på en gångbro øver en starkt trafikerad væg. Då kom en riddare med ett sværd och høgg huvudet av mig. Jag stod kvar dær uppe på bron och såg mitt huvud åka ivæg på ett biltak... Detta drømde jag nær jag var i 10-12-årsåldern och har inte glømt det æn. Jag var livrædd nær jag vaknade. vågade inte vænda mig i sængen på jættelænge. Detta ær snart 40 år sedan | |
LadyZara | 2008-10-24 03:18 | |
![]() | När det var väldigt tungt på jobbet drömde flera drömmar om att mina patienter åt av mig/höll fast mig och skrek och jag kunde inte komma loss. Rätt otäckt att jobba ensam på avdelningen sen. Drömmer också att jag inte kan öppna ögonen, inte röra mig och inte skrika. Väldigt otäckt. Tur att jag har sköna drömmar som uppväger otäckheterna ;). | |
LeSchtekarn | 2008-10-24 05:52 | |
![]() | Jag drömde att jag var tillsammans med Blondinbella. | |
nina733 - Ej medlem längre | 2008-10-24 07:50 | |
![]() | Tror att ni kan samla drömmarna i den redan startade tråden som Apan Bollo länkade till ; www.betapet.se/forum...am p;page=0 | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2