Spelrum
Giraffen | 18 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 6 |
Inloggade | 26 |
Mobilspel
Pågående | 21 012 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
buttercake - Ej medlem längre | 2006-06-06 11:25 | |
håller oxå med ttoklegi | ||
Redatoon - Ej medlem längre | 2006-06-06 12:56 | |
gästbok,krypin osv.. skitbra ide, verkligen.. nää men allvarligt, lunarstorm har sin sida uppe, bli medlemmar där istället. När man börjar kalla folks sidor för krypin har det gått för långt. | ||
Redatoon - Ej medlem längre | 2006-06-06 12:57 | |
Men ett bra förslag är ju att göra så att man kan se vilka inlägg man läst och vilka man skrivit i. | ||
Knodde | 2006-06-06 14:05 | |
Varför hänvisa till Lunarstorm. Jag har ingen glädje av att vara där och umgås med mina elever. Däremot skulle jag gärna ha någon form av gästbok här. | ||
AnnikaP - Ej medlem längre | 2006-06-07 16:46 | |
Finns ju många andra ställen typ Lunar fast med lite äldre publik man kan hålla till på om man vill ha gästbok och koll på besökare. Det här är en spelsajt så jag tycker det räcker med detta forum. Dessutom kan man ju skicka meddelande till varandra om man vill. Jag håller till här för jag tycker det är vansinnigt kul att spela...sociala kontakter knyter jag oftast IRL. Råkade ut för en här inne som inte förstod det utan började spionera på alla mina matcher...öppnade privata chatt-fönster och skrev meddelande. Fruktansvärt irriterande måste jag säga. | ||
Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2006-06-07 16:58 | |
Ett "en spelare anslöt till spelet"-ding-dång i mobilen vill väl alla ha. | ||