Spelrum
Giraffen | 5 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 3 |
Inloggade | 8 |
Mobilspel
Pågående | 20 101 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Miss_jk | 2009-11-01 11:10 | |
Kvinnliga män och manliga kvinnor är sjuuuukt oattraktivt. Typ alldeles för fåfänga killar och tjejer som sitter brett isär med benen. En man ska vara man och en kvinna kvinna. | ||
pion ekrot | 2009-11-01 11:10 | |
Någon med överlägsna tänder är väl ännu värre. | ||
ramsay - Ej medlem längre | 2009-11-01 11:10 | |
haha:) | ||
pion ekrot | 2009-11-01 11:14 | |
Miss_jk: Du menar att män ska vara maskulina och kvinnor feminina för att attrahera dig? | ||
Miss_jk | 2009-11-01 11:15 | |
Ja, eller kvinnor blir jag inte attraherad av hur som helst, men män ska vara maskulina, ja. | ||
Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2009-11-01 11:17 | |
Det var inte jag som var fyndig - det var ju du :( Distanslöshet och gravallvarlighet är inte så spännande kan jag tycka. | ||
Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2009-11-01 11:19 | |
Fast svartsjuka slår nog botten på alla attraktivitetsbarometrar. | ||
rufs | 2009-11-01 11:26 | |
smutsiga illaluktande människor och med dålig andedräkt blää sen spelar det ingen roll om det e kvinna eller man lika vidrigt avtändande i båda fallen | ||
ramsay - Ej medlem längre | 2009-11-01 11:31 | |
... hänger inte med nu beatha men inga hard feelings här iaf! jaaa, svartsjuka är otroligt oattraktivt! tog mig ett väldigt osunt förhållande med sjukligt svartsjuk man för att riktigt fatta vidden av svartsjukans skadlighet. sen dess är svartsjuka verkligen det osexigaste jag vet. | ||
Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2009-11-01 11:38 | |
Hehe - jag läste din mening flera gånger och det tog mig några genomläsningar för att förstå att det inte var tänder du tyckte var oattraktivt. Det säger mer om mig än om dig dock :) Nu ska jag plugga. Det är också oattraktivt. | ||
Yinyanggurl - Ej medlem längre | 2009-11-01 11:38 | |
Precis som pion ekrot sa: "Respektlöshet. Brist på självdistans. Snålhet. Prestige. Fördömande attityd och förhastade slutsatser. Offermentalitet." Lägger även till: Svartsjuka. Malliga överlägsna, egocentriska sprättar. Extrema sportfånar. | ||
ramsay - Ej medlem längre | 2009-11-01 11:54 | |
beatha- haha ok, nej tänder är ok tycker jag!:) | ||
pion ekrot | 2009-11-01 12:33 | |
Yinyanggirl: Precis - och jag glömde nämna egocentriska sprättar. | ||
kajix | 2009-11-01 12:37 | |
vilka är det egentligen som tänder på egocentriska sprättar? | ||
mollee - Ej medlem längre | 2009-11-01 12:39 | |
Morsgrisar är inget vidare och nu snackarjag om Ärke-morsgrisar :) Faktiskt, när det gått så långt att killen hellre umgås med mamma än med tjejen och när mamman behandlar karln som en liten bebis. Då är det avtändande. Givetvis ska man ha ett bra och stabilt förhållande till sina föräldrar, men det finns ju en gräns! | ||
Limer | 2009-11-01 12:43 | |
Eller män som bor med sin mamma trots att de fyllt fyrti; "för att det är praktiskt och då behöver inte mamma sälja huset". Då får man fart på urinblåsan och blir akut kissnödig kan jag lova. | ||
mollee - Ej medlem längre | 2009-11-01 12:53 | |
Min mor klagar alltid på min kille för att hon anser honom vara en morsgris. Men hon är likadan själv med mina bröder :) Hon har t.o.m erkänt att hon själv kommer bli lika dan när mina bröder blir äldre... Vad är det med mödrar och deras söner? Iof så behandlar farsan mig och syrran som att vi vore bebisar med. När han ringer brukar han alltid säga " Hej mojje-pojje! Hur är det med dig lilla gumsipumsi? (Gumsipumsi=gumman) " Haha, jag är 23 inte 4! | ||
ramsay - Ej medlem längre | 2009-11-01 12:58 | |
det finns män som är farsgrisar också. träffade en som till och med använde farenheit med motivering att hans pappa luktade så. min pappa hade också den på 70-talet... mysigt att känna den i sänghalmen... spooky:O | ||
pion ekrot | 2009-11-01 13:02 | |
Kajix: Jag kan tänka mig att man kan mena lite olika saker med vad egocentrism är och på vilka sätt det kan vara oattraktivt. Att vara egocentrisk på vissa sätt är säkert nödvändigt och behöver inte vara alldeles oattraktivt. Ett starkt ointresse för andra människor och för omvärlden, i kombination med att lätt göra sig till ett offer för omständigheter är nog mest vad jag menar när jag säger att det är avtändande. Förmodligen håller nog de flesta med om det också, och om en massa andra saker som man inte brukar vilja ha i sitt liv i nån stor dos. | ||
mollee - Ej medlem längre | 2009-11-01 13:16 | |
Ramsay; :S Lät creepy det där med parfymen. | ||