Spelrum
Giraffen | 18 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 18 |
Inloggade | 36 |
Mobilspel
Pågående | 20 299 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
monew | 2009-11-24 10:54 | |
![]() | gud, mask är vidrigt | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-11-24 10:56 | |
![]() | Megaherz, jag löser upp Axilur efter kroppsvikt i lite hett vatten och mosar sen i lite favoritmat, funkar alltid. Det ska inte ge någon bismak och när den smuliga konsistensen är upplöst, brukar det inte stöta på motstånd. | |
dillan | 2009-11-24 11:24 | |
![]() | Som sagt här innan, avmaskning. Det ska göras i vilket fall som. Men det kan även vara som katten har hårbollar som den hostar upp. | |
SamiEmelie | 2009-11-24 15:16 | |
![]() | Inga hålbollar kommer upp när hon hostar och avmaska har jag gjort. Köpt flytande axilur på apoteket som jag blandade i hennes kladdmat. Så mask är det inte. | |
hutt | 2009-11-24 15:25 | |
![]() | Finns numer ett "spoton"preparat mot mask. Förträffligt om man vill bevara husfriden. Finns dock än så länge bara på recept så man måste prata med vet. | |
Mojhito - Ej medlem längre | 2009-11-24 16:32 | |
![]() | SamiE - har du ringt vet. och rådfrågat än...? *nyfiken på vad det kan vara* | |
SamiEmelie | 2009-11-24 17:04 | |
![]() | Mojhito; jag har inte ringt, men har kollat runt lite på nätet och hittade denna film www.youtube.com/watc...c& amp;NR=1 .. så ser hon ut när hon hostar, så jag misstänker astma. jag tar och ringer i morgon och ber om en lungröntgen, stackaren är ju bara 5 månader. tittade lite på olika forum också och en tjej skrev att hennes katt hade astma men fick det när katten lekte, men min tjej får det när hon vaknar, eller när man klappar henne när hon sover & hon vaknar, som jag skrev i början.. =/ | |
SamiEmelie | 2009-11-24 17:06 | |
![]() | Bitte: Hon är fin runt ögonen och nyser inte alls, bara hostar. | |
leker | 2009-11-24 17:25 | |
![]() | Tycker du ska rådgöra telefonledes med veterinär , dom kan vägleda dig vidare. Kan ju vara noskvalster, mask, något som fastnat i halsen osv osv osv Visst kan det vara astma med, dock mycket sällsyntare än det jag nämde ovan. | |
leker | 2009-11-24 17:27 | |
![]() | megaherz: jag öppnar kattens mun och lägger ned den i halsen, stimulerar sen sväljreflexen genom att stryka den på halsen. Funkar på djur som vääägrar ta sin medecin :) | |
SamiEmelie | 2009-11-24 17:48 | |
![]() | leker: som sagt, jag ringer i morgon och förklarar hur det ligger till osv. filmen som jag länkade, ska tydligen vara en katt som är diagnostiserad astmatiker, och min lilla tjej ser ut så när hon hostar. får verkligen hoppas på att det inte är någonting allvarligt utan någonting som går över med åldern. megahertz: köp flytande axilur på apoteket, fungerar alltid i katternas/hundarnas favoritmat! lycka till | |
dillan | 2009-11-24 17:56 | |
![]() | Det behöver inte komma upp hårbollar som syns, det gör det inte på min katt. | |
SamiEmelie | 2009-11-24 18:24 | |
![]() | dillan: hur vet du att det är hårbollar som din katt har? | |