Spelrum
Giraffen | 1 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 0 |
Inloggade | 1 |
Mobilspel
Pågående | 21 064 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Redatoon - Ej medlem längre | 2006-06-12 23:10 | |
väl talat. det är också sant. Jag hoppas att han får börja mot paraguay. ananrs kan vi ju tacka för detta vm och sikta in oss på nästa. Kanske tillome alvbåge är första keeper och vi har rosenborg som ordinareforward, då kan ju allt gå fel bara :) | ||
Pastor Ekman - Ej medlem längre | 2006-06-13 01:16 | |
Ett tränat fotbollsöga insåg redan i träningsmatchen mot Chile att Anders Svenssons löpsteg nätt och jämt håller allsvensk klass. För ett antal år sedan, innan han ens blev proffs i England, försökte ledarna i Elfsborg övertyga honom att han var i behov av en sträng diet. Anders tyckte "det verkade tråkigt", och fortsatte äta pizza. Och nu bidrog han starkt till det undermåliga resultatet mot Trinidad & Tobago - genom att lunka lite vid sidan om. I samband med ett VM brukar hela befolkningen förvandlas till en förbundskapten, men jag avskyr Anders Svensson lika mycket som en viss Mats Gren under 80-talet - fullständigt obegåvad dök han ständigt upp i landslaget, än som back, än som anfallare. | ||
sirspellalot - Ej medlem längre | 2006-06-13 01:27 | |
Pastor Ekman: Här är en blogg som jag tror kan intressera dig bejcon.webblogg.se/1...11 50100053 - tycks vara sataniska krafter i rörelse =/ | ||
Redatoon - Ej medlem längre | 2006-06-13 07:55 | |
skön blogg, haha | ||
Dalby killen - Ej medlem längre | 2006-06-13 16:40 | |
haha nice....:P Ja Sverige sög men tar de Paraguay, vilket de gör, går de vidare om England vinner över T&T vilket även engelsmännen lyckas med=) .....Hoppas jag i alla fall...:D! | ||
västgöten - Ej medlem längre | 2006-06-13 22:26 | |
t&t är fotbollsvärldens nya stormakt!!tänk,mångårigt avel har givit resultat!!.kombinationen av mörkhyade sambalirare å engelsk fysik å grisfotboll är ju oslagbar!! | ||