Spelrum
Giraffen | 1 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 0 |
Inloggade | 1 |
Mobilspel
Pågående | 21 064 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Dyslekso | 2006-06-13 23:42 | |
Sverige vinner med 3-2. Mellberg gör oväntat hattrick med tre helt misslyckade uppspel. | ||
Gustavicus - Ej medlem längre | 2006-06-14 00:09 | |
Förstår det Scandal. Om du hade påpekat din avundsjuka lite innan så skulle jag nog kunna fått med dig på resan! OM du heter Amelie och bor i Paris så kan jag fixa med dig ändå. ;-) | ||
Scandal - Ej medlem längre | 2006-06-14 02:35 | |
Åh, you certainly would, wouldn't you? Tyvärr så heter jag Katja och bor i Stockholm. Monmartre är dock ett skoj ställe att hänga på - mest tack vare gatuhiphopparna och Dalis gamla lya :) Men ha kul i Deutschland du! | ||
Pekkis | 2006-06-14 09:22 | |
Paraguay vinner med 2-0. Det kommer vara pinsamt, och hehehe.. stackars fotbollsstjärnor =) | ||
bluestiger | 2006-06-14 19:36 | |
Tar mig friheten att tippa 3-1 samt lägga till ett ode från min blogg Det är lite småtrist att justera min vision om landslagets bragder för vår fotbolls opinion här behövs kanske en modestare strategi för att skapa uppmuntrande bolltrollnings poesi när krutröken lagt sig i från första slaget vi alla diskutera omkring fotbollslandslaget varför gjorde dom si, hur kunde dom tänka så om dom agerat så här, skulle det bli bättre då? media kritiserade men dom flesta sa nog -Fy, fan kan ni inte analysera det som hände på fotbollsplan intresset är ej så stort över vad dom i omklädningsrummet jiddra ge hellre en klar petition om varför så avigt dom dribbla vi gurus, lekmen och fans vill känna ett hopp att lördagens spektakel ej för landslaget sätter stopp jag dristar mig till att vara en smula fräck och bjuder helt gratis på ett tips till lagerbäck i min ungdom det spelades fotboll på var ledig plan mitt bollgeni var ringa men som målvakt blev jag van mången sträckt vrist skjutit ett antal hårda skott välplacerade bredsidor jag oftast motat bort dessa man lärde sig att fånga och förstå men det finns en typ av skott som ingen målvakt rå på som bryter mot alla lagar om elementär fysik inte ens Einstein kunde förklara dess irrationella dynamik Tåpajjen vet vi ju alla fotbollsfans är ej omsjungen och hyllad för sin tekniska briljans om strategin och taktiken mot Paraguay blir kaputt svälj stoltheten fotbollspojkar och dra till med en tå-fjutt Mera bloggeliteter finnes på blogg.aftonbladet.se/2631 / | ||
balian | 2006-06-14 21:44 | |
öhm japp.. :P Jag vill att Kim Källström ska spela istället för Anders Svensson från början. Jag personligen tycker Kim är så mycket bättre! | ||
ölkalle - Ej medlem längre | 2006-06-15 08:38 | |
Anders Svensson är åt helvete för dålig, långsam och till yttermera visso dessutom fet. En gammal favorit har i och med återkkomsten till Allsvenskan gått ner sig totalt. Men Lars Lagerträbock vill tyvärr inte se det som alla andra ser. Ta bort!! | ||
Liverpool FC | 2006-06-15 11:26 | |
Bror mu: ""fotbollsfans är ett barbariskt och osmakligt släkte - ölfeta, gap och skrän, löjliga mössor och primitiva ansiktsmålningar"" Hej du glade. jag vill nog kalla mig själv fotbollsfan. Har stått i klacken i ett av Stockholmslagen varje match i åtta år. Jag har dock aldrig druckit alkohol i samband med match, aldig målat ansiktet och aldrig haft mössa på mig om det inte varit vintermatch. Ändå står jag där och skriker halsen av mig varje vecka, svårt att fatta va? Sen säger du att du "gillar" fotboll, men ärligt, visst är det roligare att se en match där det är rejält tryck på läktaren, skön stämning och massor av folk som BRYR SIG? Ha det himla fint... | ||
Dyslekso | 2006-06-15 12:09 | |
Kära, jävla landslag. Svik oss inte i kväll era fina jävlar. | ||
Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2006-06-15 22:49 | |
Det blev 1-0 till Sverige. | ||