Spelrum
Giraffen | 11 |
Krokodilen | 1 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 5 |
Inloggade | 17 |
Mobilspel
Pågående | 21 023 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Snittgurka | 2006-06-21 17:54 | |
Om Sverige vinner över Tyskland då, BG? (jaja, försök att fantisera fram ett sådant scenario;) ) Blir det tårar isf? Och då över att ett - i dina ögon - sämre lag, lyckas vinna över ett - i dina ögon - bättre lag? Och, begriper man inget om fotboll om man håller på Sverige på lördag? | ||
Redatoon - Ej medlem längre | 2006-06-21 18:43 | |
Blixt, du verkar vara en av dom som bryr sig om namnen, inte hur "namnen" spelar, och att du ens kan säga att zlatan och allbäck ska spela i hop? Det skulle bara sluta med katastrof, dessutom spelade allbäck bra emot paraguay och skapade ett flertal chanser och gick hela tiden på 100% vilket inte många i landslaget gjort enligt mig själv. Men lagerbäck är nog för feg för att peta en skadefri zlatan, samma som svennis när det gäller beckham. Jag själv tror att henke och zlatan får börja, allbäck kommer in efter 45 min, förhoppningsvis går då zlatan ut (OBS, om han inte helt plötsligt börjar lira fotboll istället för att ta en tupplur på planen) Henke o allbäck passar bäst ihop och jag hoppar väen källström får spela från start trots att han inte imponerade emot england, elmander går in istället för källström efter 70 min om inte källström spelat väldigt bra. skönt att se att backlinjen funkar "ok". | ||
Eis39 | 2006-06-21 18:58 | |
instämmer med RedlineeR | ||
Pastor Ekman - Ej medlem längre | 2006-06-22 06:05 | |
Blixt Gordon: Jag ska ta kontakt med Säpo och få dig åtalad för landsföräderi. Du har konstant hävdat att pojkarna i våra hjärtan inte skulle överleva gruppspelet, om jag inte visste bättre skulle jag misstänka dig för att sända mjältbrandsbakterier till svenska ärevördiga institutioner. Att smäda sveriges landslag gränsar, åtminstone i mina ögon, till terrorism. | ||
Blixt Gordon - Ej medlem längre | 2006-06-22 06:11 | |
Besvikelsen var enorm när de blågula gick vidare men som tur är tar det slut på Lördag. Jag har funderat lite mer och tycker nog att Mathias Johnsson borde frå börja på topp tillsammans med Rosenberg. Låt Henke lira balansspelare, med sin rutin och fina passningsspel kan det bli succe. Sen vill jag se Chippen som vänsterback, då kan han komma med fart från djupet och utmana eller slå tidiga inlägg vilket är underskattat i fotboll. Zlatan som mittback, han är stark på huvudet och Mellberg har inte imponerat...kom igen nu Tyskland ! | ||
Bror Mu - Ej medlem längre | 2006-06-22 07:28 | |
Jag hävdar fortfarande att Blixt Gordon är för kaninbesjälad för att våga heja på Sverige. Det är som ett förhållande - hans hjärta är för stort för att uthärda trycket från en förälskelse som kapsejsar och försöker därför intala sig själv att det enda han vill se på sin nyinköpta jätte-tv i sommar är "bra fotboll" och inte som vi andra - sund, nationalistisk hjärta och smärta! | ||
ajson - Ej medlem längre | 2006-06-22 19:08 | |
jag håller med Bror Mu.. ( fastän jag är halvfinne.. men de kan ju inte spela fotboll) MEN.. Jag skulle vilja se Zlatan.. Kan man inte ha både Allbäck o Zlatan inne? | ||