Spelrum
Giraffen30
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
16
Inloggade46
Mobilspel
Pågående21 002

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Johnny_R - Ej medlem längre2006-06-22 17:56
Antal inlägg: 170

Jag tycker att vi skrattar åt dig mamman, du kan ju för fan inte ens stava till uppmärksamhet. AHHAHAHAHA!!!!!!

Bror Mu: Du är halvvägs till det bättre livet, känns positivt att du tog åt dig av min kritik och klippte dig samt slängde mössan. Bara ett JOBB som fattas nu då :D Kanske en brud skulle vara på sin plats eveN ;C~~~~

Blixt Gordon - Ej medlem längre2006-06-22 18:06
Antal inlägg: 78

Måste faktiskt ge en eloge till Johnny här. Han blir hackad på från alla håll men lyckas värja sig snyggt samtidigt som hans kontringsrepliker är sylvassa. Han är som Federer, alla hatar honom men han lyckas vinna för det mesta - dock är Blixt G fortfarande Nadal när dom mötts på gruset.

Johnny_R - Ej medlem längre2006-06-22 19:00

När argumenten inte räcker till kommer personangreppen! Tror det är tredje gången bara den här veckan som Bror Mu kallar mig äcklig :-D. Kan inte se varför du är jävligt mån om att få bort mig från sidan då du beter dig värre.

Bror Mu - Ej medlem längre2006-06-22 23:49
Antal inlägg: 921

Johnny-ponken, ifall du kände Gordon-gullet skulle du veta att han är ironisk och driver med dig.
Förresten tycker jag du ska visa att du har lite ballar och sätta ut ett foto på dig själv, skojigt för oss andra att få se din tonårsnuna.

västgöten - Ej medlem längre2006-06-22 23:56
Antal inlägg: 1135

johnny surar därför han inte fick "föra" när vi var på buggkurs..

Brytarspets - Ej medlem längre2006-06-22 23:59
Antal inlägg: 63

Nej, nej!

Jonny surar därför att han bor i tredje världen.

Blixt Gordon - Ej medlem längre2006-06-23 00:03

Brytarspets, ska vi dansa ? Sist jag kände lukten av tant var när mor agade mig när jag blev påkommen i kakburken (läs näsan i mormors mameluckerlåda).

Brytarspets - Ej medlem längre2006-06-23 00:23

WOW! En 75: a! Tänk du är ju faktiskt bara två år yngre än min första bil. En Ford Fiesta 77: a. Den hette Ernst.

Herregud vad jag älskade den! Vit med bara några få små rostfläckar - och så startade den jämt så lätt. Minns det härliga skramlet...

Berätta, heter du kanske också egentligen Ernst? Isåfall har vi ju faktiskt jättemycket gemensamt!

Brukar kanske du också äta frukost och duscha? Se på teve ibland...? Sprätta breven som kommer med posten?

Det brukar jag göra!

Kan du stegen i Små grodorna?

Annars kan tant lära dig! Jag är jättebra på Små grodorna.

västgöten - Ej medlem längre2006-06-23 00:25

hm..min farsa heter ernst..knepigt namn..

Brytarspets - Ej medlem längre2006-06-23 00:31

Västgöten!

Berätta nu vilket ömt namn du gett din Bolinder-Munktell.

Är det en flick- eller pojktraktor förresten?

västgöten - Ej medlem längre2006-06-23 01:03

min bolinder heter "victor"denna slitvarg är en klassiker i sveriges historia,på den gamla goda tiden försökte volvo bm lansera sina modeller med lite tuffa och klämkäcka namn. känn på dessa: ; krabat,victor,boxer,teddy ,bison,buster..mm

men om du vill kan jag kalla min för victoria..

Brytarspets - Ej medlem längre2006-06-23 01:09

Kronbolindern Victoria!

Tårögd!

(Måste bara fråga, har du någon Daniel med mycket muskler från Ockelbo också?)

Erotiskt Får - Ej medlem längre2006-06-23 01:16
Antal inlägg: 19

brytarspets, vi diskuterar i skrivande stund muskeldefinition i chatten, sluta häng i forum och joina

nina73 - Ej medlem längre2006-06-23 05:35
Antal inlägg: 2694

*skrattar* ... tur att man fick sej ett gott skratt, innan jag drar till jobbet...
Ha en riktigt trevlig midsommar !!!

Johnny_R - Ej medlem längre2006-06-23 09:44

Bror Mu (återigen): Jag tog inte åt mig av det han skrev då jag sen innan vet att han också är ledsen_pojke13, det roliga är att DU var tvungen att poängtera det, trots att jag inte hänvisade till Blixt i min text???? Var du rädd att jag skulle tro att jag fått sympati från någon och således luft under mina tonårsvingar? Du kan vara lugn, jag förväntar mig inga klappar på ryggen. Detta medelålderscommunity tycker att Internet är alldeles för nytt och trevligt för att någon ska fatta vad en en sur jävel som jag gör här och vill uppnå.

Stort jävla PS: Era internskämt är fett tråkiga. Fett. DS

Brytarspets - Ej medlem längre2006-06-23 10:08

Trist och tråkigt Johnny!

Önskar dig en glad midsommar i alla fall!

Vad ska du göra afton då? Blir det "Små grodorna" runt "Svampen" som vanligt? Och sedan dansa Jenka ända bort till tredje världen?

Soptippen - Ej medlem längre2006-06-23 10:10
Antal inlägg: 7

soft att du läser dom iallfall, nu ringdans.

Blixt Gordon - Ej medlem längre2006-06-23 10:16

"Detta medelålderscommunity tycker att Internet är alldeles för nytt och trevligt för att någon ska fatta vad en en sur jävel som jag gör här och vill uppnå."

Damn ! årets bild hade varit ett faktum om någon hade tagit den när jag läste skiten. Pojke - du kissade i dina byxor och sög på din mors tutte när "vi" surfade nätet första gången.

Blixt Gordon - Ej medlem längre2006-06-23 10:17

vad är din poäng Blixt G, det gör jag fortfarande//Johny

Johnny_R - Ej medlem längre2006-06-23 11:27

Du hamnar på min ignorelista nu Blixt. Mamman är där för längesen, Bror ful hamnar där om han fortsätter upprepa sig som ett notblock. För er intresserade så kan jag meddela att ignorelistan är till för dom efterblivna, låtsasroliga och alla som suger på Betapet.

Herregud. De okrönta kungarna of comics är samlade på ett och samma ställe tror jag. Jag räknar iofs med att du kommer fortsätta spamma den här tråden med ovettiga saker, räkna inte med att jag svarar. pz

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?