Spelrum
Giraffen | 49 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 30 |
Inloggade | 81 |
Mobilspel
Pågående | 21 237 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Hedenstierna | 2006-07-11 21:16 | |
www.youtube.com/watc...=m aterazzi Kolla in den, han är väl inte den som är känd att spela vacker fotboll :) | ||
västgöten - Ej medlem längre | 2006-07-11 21:35 | |
oj oj snyggt cv,materazzi! | ||
Dyslekso | 2006-07-11 22:31 | |
Har en kompis vars brorsa är polare med Materazzi. Tydligen berättade Materazzi för Zidane att han hade lejt en kille för att sno Zidanes tvättid en månad tidigare och lämna ludd i torktumlarfiltret. Och kungen blev rasande. Zidane ska ju tydligen vara något av en "tvättstugefascist". | ||
västgöten - Ej medlem längre | 2006-07-11 22:53 | |
oj oj bäst att akta sig .vill ju inte bli skallad av min granne inga-maj 68år... | ||
västgöten - Ej medlem längre | 2006-07-11 23:03 | |
orättvis bild av materazzi i din länk,hedenstierna.han må vara ett råskinn i serie a ,men i vm har han varit kung!!klockrena brytningar ,bra uppspel mm tyvärr vågar dom inte utse en back som vm s bäste spelare... | ||
jssfrk | 2006-07-12 17:05 | |
västgöten: Skulle en back utses låge väl Cannavaro bättre till... | ||
noRnoS | 2006-07-12 17:38 | |
Är det en pizza? | ||
LoveEye | 2006-07-13 10:03 | |
Italien inte värda segern??? Varför det? /En arg italienska :P | ||
Pekkis | 2006-07-13 11:01 | |
Ingen var värd segern. Allt jävla fulspel, filmningar och skitihelvete tog bort hela skönheten med fotbollen. Är det bara jag eller var det värre i år än vad det varit i någon annan turnering? Italien spelade tråkigt, tråkigt, inte alls lika vackert som fankrike (...förutom skallningen då =), tråkigt, men taktiskt. Och de vann. Kul för dem. Fotboll suger. | ||
LoveEye | 2006-07-13 11:32 | |
Forza Italia campione del mondo ;P äh, italien är bara så grymt bäst så de inte finns ;) FAst ja, jag håller med.. hela Vm va fult faktiskt, ingen match va en riktig toppen match :( | ||
Hedenstierna | 2006-07-13 15:23 | |
Orättvis? Det är ju så det är. Jag skrev enbart att han inte va känd för att spela fin fotboll, vilket är sant (enligt mig). Har är en ögontjänare i mina ögon, inget annat. | ||
damen_ - Ej medlem längre | 2006-07-13 17:18 | |
Klockrena brytningar västgöten? I Australien-matchen höll han på att bryta både en motspelares och Zambrottas ben, vilket renderade det röda kortet. | ||
Onda fåret - Ej medlem längre | 2006-07-13 17:32 | |
Fotbollen var oerhört mycket brutalare på 80-talet. Det var ett under att Maradona kunde dominera som han gjorde. Han blev kapad omkring 15 ggr varje match - varje enskild mangling bakifrån hade gett rött kort idag. Då fick man på sin höjd frispark. Korten brukade komma för protest när den nermanglade skrapat ihop resterna efter sig själv och undrat varför inte domaren straffat banemanen hårdare. | ||
Qrax | 2006-07-13 21:37 | |
Jag hade kunnat se skallningen live. Jag såg nämligen finalen i Berlin på plats. Fast jag missade så klart vad som hände och eftersom dom inte visar repriser på sånt på arenan såg jag inte skallningen förrän på tv dagen efter -_- | ||
Eintoon - Ej medlem längre | 2006-07-14 15:01 | |
Materazzi sa säkert någonting alldeles oerhört fult, vilket ger mig förståelse för Zidanes reaktion men det är ändå fel av honom att "skalla sönder" Materazzis revben - min stora respekt för Zinedine sjönk i och med hans sätt att uppföra sig på en fotbollsplan. Alltså: (1) Jag har förståelse för hans handling men (2) är ändå för bestraffning. | ||